Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen 13-14.

Gestart door speculeter, april 18, 2014, 16:27:02

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: yellow@ndblue op april 18, 2014, 20:25:02
Weet iemand wanneer omroep abe die special/overzicht dit seizoen van cambuur gaat uitzenden? geert van tuinen melde dit laatst in een radio uitzending.

18mei

Tukker

Mooiste wedstrijd dkv thuis (daarna vitesse thuis, psv en ajax uit, groningen thuis)
Spannendste wedstrijd vitesse thuis (daarna rkc en roda thuis)
Speler van het seizoen Makrini / Nienhuis
Trainer van het seizoen Henk  :P
Slechtste wedstrijd Utrecht thuis beker
Meest opvallend het verschil tussen thuis en uit
Verrassing van het seizoen het gemak waarmee we tegen elke ploeg staande bleven
Al met al voldoende reden voor aanschaf sk ondanks de lange reizen naar Leeuwarden  |:)

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Top 5 mooiste wedstrijden

1. DKV Thuis (heeft dit uitleg nodig?)
2. Vitesse thuis (fantastische wedstrijd en ontlading na aflopen)
3. Grunn thuis (eerste gewonnen wedstrijd van het seizoen en ruim gewonnen)
4. Roda thuis (ontlading na het winnen in de extra tijd)
5. Zwolle thuis (de goals en de grote klasse waarmee wij hen onder de voet liepen)

Beste wedstrijd: Zwolle thuis

Slechtste wedstrijd: Ado uit

Beste spelers per linie:

Nienhuis
Leeuwin
El makrini
Hemmen 1e seizoens helft. Barto tweede. Al ben ik van mening dat dit ook komt doordat we nu niet vleugel lam 2e seizoenhelft.

Dieptepunt, overstappen van Lodeweges naar Dkv.


Destroyer

Citaat van: yellow@ndblue op april 18, 2014, 20:25:02
Weet iemand wanneer omroep abe die special/overzicht dit seizoen van cambuur gaat uitzenden? geert van tuinen melde dit laatst in een radio uitzending.

Als het seizoen is afgelopen?!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur LWD

Citaat van: Marc S op april 18, 2014, 20:54:00
Top 5 mooiste wedstrijden

1. DKV Thuis (heeft dit uitleg nodig?)
2. Vitesse thuis (fantastische wedstrijd en ontlading na aflopen)
3. Grunn thuis (eerste gewonnen wedstrijd van het seizoen en ruim gewonnen)
4. Roda thuis (ontlading na het winnen in de extra tijd)
5. Zwolle thuis (de goals en de grote klasse waarmee wij hen onder de voet liepen)

Beste wedstrijd: Zwolle thuis

Slechtste wedstrijd: Ado uit

Beste spelers per linie:

Nienhuis
Leeuwin
El makrini
Hemmen 1e seizoens helft. Barto tweede. Al ben ik van mening dat dit ook komt doordat we nu niet vleugel lam 2e seizoenhelft.

Dieptepunt, overstappen van Lodeweges naar Dkv.

Ben het grotendeels met je eens, maar de wedstrijd tegen PSV (uit) gaf ook wel een kick. Qua resultaat tegen Ajax (uit) ook, alleen van de hele tijd onnozel buiten staan was het geluksgevoel wel wat weg. Al vond ik de eerste helft tegen Feyenoord ook geweldig.. We hebben gewoon op topseizoen gehad, veel hoogtepunten!  |:)

Marc S

Citaat van: Cambuur LWD op april 18, 2014, 23:22:50
Ben het grotendeels met je eens, maar de wedstrijd tegen PSV (uit) gaf ook wel een kick. Qua resultaat tegen Ajax (uit) ook, alleen van de hele tijd onnozel buiten staan was het geluksgevoel wel wat weg. Al vond ik de eerste helft tegen Feyenoord ook geweldig.. We hebben gewoon op topseizoen gehad, veel hoogtepunten!  |:)

Heb van beide weinig mee gekregen helaas. Ajax uit vanwege dat we er niet in kwamen. PSV uit omdat ik moest werken. En geen tijd had om de score bij te houden :'( Maar wel een geweldig resultaat.