Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VV Kollum - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juli 03, 2013, 21:04:21

Vorige topic - Volgende topic

De Jager

Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2013, 17:31:41
Vind het verhaal van alle kanten rammelen, hoor net van een aanwezige dat het dus om een JAS ging en niet om een shirt. De actie lijkt me eerder opgezet om ons wederom in een kwaad daglicht te stellen.
Was er zelf niet bij, dus heb niets gezien of gehoord...

Verhaal klopt inderdaad van geen kant, De het zogenaamde shirtje was een jas. Deze was ook al mooi versleten!
Was dit een shirt geweest van een mindervalide jongen dan was dit natuurlijk nooit gebeurd!

SCCdrachten

Citaat van: De Jager op juli 16, 2013, 18:05:44
Verhaal klopt inderdaad van geen kant, De het zogenaamde shirtje was een jas. Deze was ook al mooi versleten!
Was dit een shirt geweest van een mindervalide jongen dan was dit natuurlijk nooit gebeurd!

Klopt helemaal  :O storm in een glas water!! Er is zelfs nog gevraagd van wie die jas is maar er werd geen antwoord gegeven.

moodygrunn

Citaat van: SCCdrachten op juli 16, 2013, 18:09:07
Klopt helemaal  :O storm in een glas water!! Er is zelfs nog gevraagd van wie die jas is maar er werd geen antwoord gegeven.

Om te midden van 2.000 cambuursupporters toe te geven dat je een dkv-jas hebt, is ook niet gemakkelijk.

Punt blijft dat die jas daar niet uit zichzelf naartoe gewandeld is en dat sommige mensen dus blijkbaar niet van andermans spullen af kunnen blijven (hoe lelijk dat ding ook is  ;) )
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Als ik mijn Cambuurshirt vanavond in De Knipe ophang dan brandt die binnen het half uur ook, dus daar moeten ze niet om gaan miepen. Of denken ze echt dat ze allemaal zo netjes zijn?
Waar het mij om gaat is dat deze twitteraars ons wederom in een kwaad daglicht stellen door een verhaal gigantisch op te blazen en er geweld gebruikt is tegen die dkv-er.
En dan ook nog aangeven dat dat "shirt" net aangeboden was door de trainer van Kollum? Ja dat doe je wanneer je aartsrivaal op bezoek komt...

Zeer doorzichtig allemaal, maar helaas doen velen niet aan waarheidsbevinding.

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2013, 18:37:34
Als ik mijn Cambuurshirt vanavond in De Knipe ophang dan brandt die binnen het half uur ook, dus daar moeten ze niet om gaan miepen. Of denken ze echt dat ze allemaal zo netjes zijn?
Waar het mij om gaat is dat deze twitteraars ons wederom in een kwaad daglicht stellen door een verhaal gigantisch op te blazen en er geweld gebruikt is tegen die dkv-er.
En dan ook nog aangeven dat dat "shirt" net aangeboden was door de trainer van Kollum? Ja dat doe je wanneer je aartsrivaal op bezoek komt...

Zeer doorzichtig allemaal, maar helaas doen velen niet aan waarheidsbevinding.

He Dokkie verder geen aandacht aan besteden laat ze maar mooi lullen. Er is nooit een intentie geweest om die Jas van een invalide af te pakken dat is ook niet gebeurt. Maar als die Jas opduikt in een groepke dronken cambuur suporters dan is 1+1 2 toch.

Dokkumer

Dat het gebeurd is interesseert me verder niet.. Gaat me erom hoe Frisiangaypride onzin de wereld in helpt en via internet de confrontaties wil zoeken... Tja, een PC/laptop slaat niet terug.