Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: debaas058 op mei 22, 2026, 23:02:00
Ja, gaan aanpassingen komen.
komen er nieuwe snacks op het menu?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Eewal link=topic :P=11.msg409431#msg409431 date=1779514683
komen er nieuwe snacks op het menu?

Volgens inside information de frikandel speciaal :P

Eewal


fred

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 24, 2026, 16:53:43
Volgens inside information de frikandel speciaal :P

Zijn de broodjes al ontdooid ?

Inferno-058

Ik zou de normale biertjes (25 cl) wel terug willen!

YellowBlue

Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:13:21
Ik zou de normale biertjes (25 cl) wel terug willen!
a.u.b. niet zeg!

666

Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:13:21
Ik zou de normale biertjes (25 cl) wel terug willen!

Ik ook, waarom is er gewoon niet de keuze?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

debaas058

Citaat van: Lore op mei 23, 2026, 07:27:05
Welke dan?  :koffie

De netten gaan een stukje doorgetrokken worden + er komt bestikkering op de wand vooraan het uitvak en die tussen het uitvak en de zuidtribune.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:13:21
Ik zou de normale biertjes (25 cl) wel terug willen!

Ik ook!

JSE

Las gisteren dat PSV dit jaar verkozen is tot beste grasmat. Iemand enig idee wanneer wij de KKD titel (ga er voor het gemak van uit dat we die pakken. ) voor beste mat krijgen? Wel wat subjectief, aangezien alle ?bevroren? wedstrijden niet doorgingen en op een beter moment zijn gespeeld in LWD.

Daarnaast vraag ik mij af hoe goed onze grasmat is tov andere eredivisie teams. Mijn gevoel zegt dat dit sowieso linker rijtje moet worden.

Poetser

Citaat van: JSE op mei 30, 2026, 07:13:17
Las gisteren dat PSV dit jaar verkozen is tot beste grasmat. Iemand enig idee wanneer wij de KKD titel (ga er voor het gemak van uit dat we die pakken. ) voor beste mat krijgen? Wel wat subjectief, aangezien alle ?bevroren? wedstrijden niet doorgingen en op een beter moment zijn gespeeld in LWD.

Daarnaast vraag ik mij af hoe goed onze grasmat is tov andere eredivisie teams. Mijn gevoel zegt dat dit sowieso linker rijtje moet worden.

ADO en RKC hadden een beter veld afgelopen seizoen.

Wat natuurlijk alles te maken heeft met de afgelopen winterperiode.