Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ouwe wieven hoek

Gestart door drg, augustus 27, 2015, 15:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 21:21:20
Ach velen hebben hoe geweldig het was in de tijd van m. The voice always scc enzo, maar toen ging het er precies zo aan toe als nu...
De tijd van Bolle, Marc en Nijkerk was veel leuker! Toen werd er in ieder geval in 1 topic nog gelachen.

jeff

Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 23:12:08
De tijd van Bolle, Marc en Nijkerk was veel leuker! Toen werd er in ieder geval in 1 topic nog gelachen.
Ging zeker over  :fant ?

Dokkumer

Citaat van: jeff op oktober 17, 2015, 23:22:21
Ging zeker over  :fant ?
Juist! Dit icoontje is dan ook een eerbetoon aan hen!

Overigens, alle ouwe wieven moeten nu weer terug in hun hok en niet meer over het hele forum strĂșne :devil