Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Calvin Mac-Intosch

Gestart door Lore, mei 27, 2014, 12:03:10

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Centrale verdediger Calvin Mac-Intosch speelt per ingang van het seizoen 2014/2015 voor SC Cambuur. De 24-jarige geboren Amsterdammer komt transfervrij over van SC Telstar en tekent een contract voor één seizoen met een optie voor nog een seizoen.

Mac-Intosch doorliep de hele jeugdopleiding van Ajax en was sinds februari 2010 actief voor SC Telstar, waar hij onder meer samenwerkte met huidig technisch manager Marcel Keizer.

Bron:cambuur.nl

Lore

Oeps, nou zijn er twee topics!

:0= SLOTJE!