Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

derby

Gestart door denistel, mei 30, 2013, 22:07:23

Vorige topic - Volgende topic

denistel


LEEUWARDEN – De eerste Friese Derby sinds lange tijd is op zaterdag 8 juni in Sneek en staat in het teken van het Jeugdsportfonds Friesland.

Tijdens het LSC1890 Classic Jeugdvoetbaltoernooi vindt er een veiling plaats ten bate van het fonds dat zich inzet voor de financieel minder daadkrachtige gezinnen, zodat ook zij hun kinderen kunnen laten sporten.

Op initiatief van Niels Engelmoer en Jort Dikkerboom worden gesigneerde shirts van zowel Cambuur als Heerenveen geveild.

Engelmoer hoopt dat zijn club Cambuur als winnaar uit de strijd zal komen, Dikkerboom daarentegen verwacht dat Heerenveen het meeste geld in het laatje gaat brengen; het mag duidelijk zijn dat Jeugdsportfonds Friesland bij voorbaat al zeker is van de winst!

Er kan ook nog geboden worden op een shirt van FC Barcelona dat voorzien is van de handtekening van Lionel Messi.

De finale bieding vindt plaats rondom de wedstrijd Cambuur Old Stars – LSC 1890. (aanvangstijd 17.00 uur)

Wie nu al een serieus bod wil doen op de gesigneerde shirts kan dit doen via twitter of  Facebook. Sms'en kan ook: 06-19928850 (Niels Engelmoer).

Een tussenstand van de biedingen is na te lezen op bovengenoemde Twitter- en Facebookaccounts.





























































Kaartgegevens - Gebruiksvoorwaarden





























Kaart





















Daddy T.

Citaat van: De Taurus op mei 30, 2013, 22:24:55
http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/24240/cambuur-versus-heerenveen-op-neutraal-terrein/

ONS shirt moet het meeste opleveren!!!!  :scc :scc :scc :scc

Jammer dat het niet het gele thuis shirt is, anders had ik een bod gedaan. Ben niet zo weg van dit witte shirt...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

marrumer

hoe komen ze in godsnaam aan een shirt met messi's handtekening  :?

denistel

nou een shirt van barca en daar een handtekening van messi op laten zetten en dan op sturen naar sneek

De Taurus

#5
Citaat van: marrumer op mei 30, 2013, 22:39:12
hoe komen ze in godsnaam aan een shirt met messi's handtekening  :?

Via iemand die dat in Barcelona voor elkaar heeft gekregen.

Op dit moment: Cambuur bovenaan met 150 euro vs 126 euro !! - bod op Messi/Barcelona onbekend-

interessant detail: bod op Cambuur was 55 en ging in een klap naar 100 (Alex Pama) en daarna naar 125 (Foeke Komans) en nu net zelfs 150 geboden! (opnieuw Alex Pama)

TM

Citaat van: De Taurus op mei 30, 2013, 22:42:58
Via iemand die dat in Barcelona voor elkaar heeft gekregen.

Op dit moment: Cambuur bovenaan met 150 euro vs 126 euro !! - bod op Messi/Barcelona onbekend-

interessant detail: bod op Cambuur was 55 en ging in een klap naar 100 (Alex Pama) en daarna naar 125 (Foeke Komans) en nu net zelfs 150 geboden! (opnieuw Alex Pama)

Foeke Komans bied nu 175 euro. Hoerenveen nog altied 126,-

De Taurus

Pama 200 euro nu en dat andere nog steeds 126 en shirt Messi ook 200 van Pama

Holwerd voor Cambuur

Jammer dat het niet tijdens het seizoen is. Had je bijv in het Hertje een pot kunnen neerzetten en van de opbrengst het shirt kopen en in het Hertje hangen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Taurus

Inmiddels al 350 geboden op shirt Cambuur, dat andere ding staat op 275.

De Taurus

http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/24843/cambuur-troeft-heerenveen-af-barcelona-met-messi-een-maatje-te-groot/

Wij wisten het al maar 'elders' snapt men het nu wellicht ook; Cambuur is het meeste waard !