Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo - SC Cambuur Leeuwarden vrijdag 3 april | 20.00 uur

Gestart door Huizen, maart 26, 2026, 13:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
1 (9.1%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (9.1%)
Kvam
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Look
0 (0%)
Galvez
9 (81.8%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: april 09, 2026, 15:54:17

fred

Citaat van: Destroyer op april 04, 2026, 08:38:11
Het niveau is met liederen sowieso beschamend ook thuis. Die liedjes met piemels en die rare ziektes zijn om te janken. 15 jaar geleden werd er ook nog veel voor spelers gezongen, hoor je ook bijna niet meer. Kom eens met wat vernieuwends zonder trieste teksten.

Dat dus.
Liedjes over/tegen Heerenveen gaan tegenwoordig boven de pro-cambuur liederen.
En uiteraard met de snotkoker vol  :zucht

denistel

Citaat van: Galdiano op april 04, 2026, 08:40:47
En de 15 wedstrijden dat hij geen pepernoot raakt en de andere spelers ook niet beter laat voetballen?
Ik heb liever een spits die er 10 maakt en de anderen beter laat voetballen dan een spits die er nu ook 10 heeft gemaakt waarvan 2x een hattrick, 1x 2 doelpunten en verder vrijwel altijd onzichtbaar is.

hij speelt dan ook bij de nummer 13 he wij zijn dik 2e maar onze spits heeft er 8 in
de ere div is een goede spits zeer belangrijk

mark1989

Citaat van: fred op april 04, 2026, 14:42:46
Dat dus.
Liedjes over/tegen Heerenveen gaan tegenwoordig boven de pro-cambuur liederen.
En uiteraard met de snotkoker vol  :zucht

Helemaal eens. Ik ben ook wel een beetje klaar met die anti heerenveen liedjes. Veel mooier om je eigen club aan te moedigen.
Het zegt vooral iets over het niveau van degene die het zingen. Maar goed dat niveau is bedroevend als ik hoor dat er hitler groeten worden uitgebracht.

Arno A


michello

Citaat van: sunderland op april 04, 2026, 13:41:52
wat een onoazel praat juh. Een wonder? Wij en ADO steken ver boven de rest uit.

Waan van de dag commentaren. Je ziet het overal. Zelfs de analisten doen hier in mee.
Als er iets terecht is dit seizoen is dat wij en ADO promoveren. Gisteren voor het eerst niks in de melk te brokkelen gehad, door allerlei oorzaken maar de grootste is dat Amofa er niet bij was.