Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Geen spandoeken meer in het stadion

Gestart door Cambuur LWD, augustus 03, 2013, 14:16:49

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn

De teammanagers zijn tijdens de training gistermorgen bij de supporters geweest op west en op noord vak 14. Er werd aangegeven dat men de laatste training voor de wedstrijd een besloten training van drie kwartier willen doen. Na de drie kwartier is de rest van de training weer toegankelijk.

Men traint 7 of 8 keer in de week anderhalf uur per training. Wat is dan drie kwartier.
MI-Sider for Life

Cambuur Liwwadden

Zal wel loslopen natuurlijk met de spandoeken op Noord en West, die hangen er gewoon en blijven er ook wel hangen hoor.  :y
Laat ze de reclame borden maar ergens anders ophangen dan mocht het gerucht waar zijn, genoeg plek.
Flinke jongen die spandoeken weg zou komen halen. zie dit echt niet gebeuren.
Vwb de 45 min. besloten training vind ik dit totaal geen enkel prob daarvoor en daarna allen van harte welkom neem ik aan.

MATCHDAY..
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

denistel

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 04, 2013, 08:07:02
De teammanagers zijn tijdens de training gistermorgen bij de supporters geweest op west en op noord vak 14. Er werd aangegeven dat men de laatste training voor de wedstrijd een besloten training van drie kwartier willen doen. Na de drie kwartier is de rest van de training weer toegankelijk.

Men traint 7 of 8 keer in de week anderhalf uur per training. Wat is dan drie kwartier.

niet de laatste training kerel de training 2 dagen voor een wedstrijd,,dus komende week is dat op woensdag