Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda JC Vrijdag 13 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 08, 2026, 20:32:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
7 (20%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
5 (14.3%)
Baouf
6 (17.1%)
Galvez
6 (17.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (2.9%)
Sjostrand
3 (8.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
4 (11.4%)
Kian Visser
1 (2.9%)
Rolke
2 (5.7%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 19, 2026, 02:05:09

Specuveter

Als we twee keer winnen zijn we officieus gepromoveerd volgens mij
Laat Graafschap punten liggen volgende wedstrijd officieel.

Lore

Citaat van: denistel op maart 14, 2026, 17:29:47
Baouf toch gekozen tot MOTM maar Jansen een paar prima reddingen en
ook bij hoge ballen prima moet soms alleen de spel hervatting sneller doen
als de kans er is,duurt nu vaak zo lang dan staat de tegenstander alweer
in positie.

Ja, maar hoe kijk jij naar het tegendoelpunt?

Lore

Citaat van: Specuveter op maart 14, 2026, 20:14:24
Als we twee keer winnen zijn we officieus gepromoveerd volgens mij
Laat Graafschap punten liggen volgende wedstrijd officieel.

Laat de graafschap de volgende wedstrijd maar mooi winnen!

denistel

Citaat van: Lore op maart 14, 2026, 20:26:09
Ja, maar hoe kijk jij naar het tegendoelpunt?

ging gewoon verkeerd omdat we niet scherp waren en de bal tegen elkaar aan schoten
en als je ziet vooral de 1e helft hoe veel verkeerde passes dan valt 1 mindere bal van
een keeper misschien meer op

sunderland

Citaat van: denistel op maart 15, 2026, 18:05:08
ging gewoon verkeerd omdat we niet scherp waren en de bal tegen elkaar aan schoten
en als je ziet vooral de 1e helft hoe veel verkeerde passes dan valt 1 mindere bal van
een keeper misschien meer op
het leek en lijkt wel alsof de druk er af is. Dat is niet bewust maar wel hoe een brein werkt. We hebben constant vol gas gegeven voor eerste divisie begrippen. Ben benieuwd hoe dat vanavond is.