Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

fred

Dat waz de tussenstand na 20 ronden. Dus hun oude stadion.
Veld in deze fietsen stalling ligt er nog maar net in. Moet normaal gesproken toch goed zijn.

Beul B

Al 54 jaar een seizoenkaart. Vorige week net de maraton gelopen in Rotterdam voor de 27ste keer daar. Vijf uren hardlopen en erg diep gaan. Dat voor 1 doel.

Nu heb ik Helmond-Cambuur gezien. Onze jongens hoeven maar vier keer 90 minuten diep te gaan verdeeld over een paar weken. En je promoveert en speelt eredivisie en ontvangt meer salaris.
Wat zit ik mij dan op te vreten als ik zo'n eerste helft zie. Gvd, er loopt bijna niemand het vuur uit zijn sloffen. Fouten maken kan en mag, maar je kunt in ieder geval inzet tonen. Ik heb alleen maar inzet gezien bij Balk en Galvez. Jansen was ook goed maar ja, die moet op zijn lijn blijven. De rest is gewoon een drama. En waarom kun je het dan wel in de 2e helft opbrengen.

Misschien moet Balk de rest van de selectie een keer aan een looptraining onderwerpen???

mark1989

Het grootste probleem vind ik hoe Cambuur voorin met kansen en mogelijkheden omgaat. Er lagen al in de eerste helft genoeg mogelijkheden om tot uitgespeelde kansen te komen. Maar ze zijn heel slordig in die laatste fase. En maken vaak de verkeerde keuzes aan de bal. Of iemand loopt te vroeg of te laat. Alhaft staat 2 keer volkomen onnodig buitenspel terwijl er grote kansen uit kunnen komen.
Ik vond de verdediging van Helmond sport erg zwak en daar moet je minimaal 3 goals tegen kunnen maken. En dan win je zo'n wedstrijd heel makkelijk.
Doordat Cambuur zo weinig en moeizaam scoort win je heel moeilijk.
Geen Spits en een zwakke rechterkant. En ook te weinig scorend vermogen op het middenveld. Dan wordt het heel moeilijk om wedstrijden te winnen.

PePe

Is 1 april onbewust toch een kantelpunt is de motivatie van sommige spelers?

Arno A

Ja en 1 juli komt er ook nog aan. Voor Poll, Ottesen , Kieftenbeld, de Leeuw, Alhaft, Galvez, Hilterman en Henstra. En misschien nog voor ??n of meer van de zes anderen in de wachtkamer. 

Genoeg te doen voor Lambooij en Henk de komende maanden.  28 mei was de eerste versterking in 2024. Nog vijf weekjes geduld?


Arno A

https://cambuur.nl/nieuws/praktische-informatie-uitwedstrijd-tegen-helmond-sport/


Vroeger ( maar ja dat is geweest vroeger) kon je vrijuit naar elke wedstrijd. Zelfs bij de Derby liepen en zaten de supporters gewoon door elkaar. En was een veldwachter met een herder voldoende voor de  "orde"

Ik weet niet of er echt niet meer dan de 380 scc-ers  in Helmond waren.....

Er waren toch 3200 in het "stadion" Meer dan ooit.


Holwerd voor Cambuur

Vermaak jij je een beetje op het forum, Arno A. ?  :D :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Arno A

Ja hobby's zijn vaak ( te) verslavend . Ik zal me proberen in te houden ( bijna einde seizoen)

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2025, 14:04:26
Vermaak jij je een beetje op het forum, Arno A. ?  :D :proost
Arno houdt ons mooi op de hoogte van alles wat Cambuur is en daarbuiten om.
Ga zo door Arno :thumbsup

Lore

Citaat van: Arno A op april 20, 2025, 14:09:09
Ja hobby's zijn vaak ( te) verslavend . Ik zal me proberen in te houden ( bijna einde seizoen)

Nergens voor nodig! Als junkies onder elkaar kan ik het wel waarderen

Vlampiep

Citaat van: Arno A op april 20, 2025, 14:09:09
Ja hobby's zijn vaak ( te) verslavend . Ik zal me proberen in te houden ( bijna einde seizoen)
Dou bist gewoan un anwinst foor ut forum en foral niet inhouwe ._O_