Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

waldkip

Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:15:14
Jammer het grote West Ham eruit. Hull City dan weer terug, dat is wel weer mooi
Is er nog wel eens contact met Hull?

Galdiano

Citaat van: waldkip op mei 24, 2026, 22:50:21
Is er nog wel eens contact met Hull?

Jaarlijks gaan er nog wel eens supporters heen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Jammer dat Millwall het niet heeft gered, als "kleinduimpje".
Hull City lijkt mij een doodsaaie nikszeggende club..

Nog nooit in Engeland geweest, maar als ik nu zou moeten kiezen waar ik heen zou willen, is dat in de PL Bournemouth. Geen idee waarom, maar dat lijkt me een heel sympathieke club.

Om het af te maken is dat in het Championship Portsmouth; in de L1 Plymouth of Mansfield Town vanwege het geelblauw en het hert in het logo :D en in de L2 Tranmere Rovers.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021