Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Top Oss vrijdag 14 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2025, 22:01:32

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: mark1989 op februari 22, 2025, 17:02:37
Top oss 2 punten laten liggen. Jong Ajax uit had ingecalculeerd als verlies. Als ze daar winnen zijn het bonuspunten.

We moeten het niet bij voorbaat in onze broek gaan doen voor Jong Ajax. 15de plek en winnen minder dan 1 vd 3 wedstrijden. Kom op zeg. Gas er op, 0-4.

mark1989

Citaat van: De Gast op februari 23, 2025, 11:37:31
We moeten het niet bij voorbaat in onze broek gaan doen voor Jong Ajax. 15de plek en winnen minder dan 1 vd 3 wedstrijden. Kom op zeg. Gas er op, 0-4.

Ze wonnen thuis van Excelsior, Roda en de Graafschap. Dus 0-4 ligt niet echt voor de hand. Maar ik hoop het natuurlijk wel. Zou lekker zijn om even flink uit te halen tegen hun.

Inferno-058

Citaat van: mark1989 op februari 23, 2025, 12:07:14
Ze wonnen thuis van Excelsior, Roda en de Graafschap. Dus 0-4 ligt niet echt voor de hand. Maar ik hoop het natuurlijk wel. Zou lekker zijn om even flink uit te halen tegen hun.
Ja vreselijke club is het...