Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

 :quote author=moodygrunn link=topic=2683.msg370644#msg370644 date=1729431717]
We kunnen toch niet heel verrast zijn dat er bij een kippenboer wat vreemd gekakel vandaan komt  en dat hij graag veren in z'n kont krijgt? :insane
[/quote]
:_schater :_schater :_schater

De Gast

Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2024, 15:14:08
Mijn visie hierin:
Iedere werknemer die herintreedt  na een ziektebeeld zoals bij Henk had nooit direct weer voor 100% als hoofdtrainer mogen functioneren. Henk doet dit wel met zijn tomeloze enthousiastme en had tegen zich zelf in bescherming moeten worden genomen. Ook op zijn verzoek om een sterke assistent heeft hij nul op zijn recent gekregen. Natuurlijk loopt hij al lang tegen zijn grenzen aan nu hij moet werken met spelers waarin nog heel veel ingevesteerd moet worden zonder de juiste ondersteuning te krijgen omdat de assistenten ook nog in een leerproces zitten.

Ben het de laatste tijd vaak met dei eens!

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 20, 2024, 17:11:48
Ben het de laatste tijd vaak met dei eens!
Ut wud nog wel us wat  :_schater