Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Teksten tbv sfeer

Gestart door nee,wel?, april 21, 2023, 21:14:29

Vorige topic - Volgende topic

Teun Seun

Dat hier een topic voor is... En dan die kansloze tekst over Abe

Heel de wereld kan meelezen he..


Echt triest en te kinderachtig voor woorden.. Plus dat dit totaal niet nodig zou moeten zijn, al helemaal niet via hier

Dokkumer

En nu inhaken op de melodie van "De zak van Sinterklaas ".
De trainer Sjors Ultee, Sjors Ultee, Sjors Ultee.
De trainer Sjors Ultee doet na vanavond niet meer mee.
Het duo, het duo, het duo Tol en Smand,
gaat lekker, heel lekker, zo lekjes als een mand
De echte, dat lees je :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2023, 23:30:49
En nu inhaken op de melodie van "De zak van Sinterklaas ".
De trainer Sjors Ultee, Sjors Ultee, Sjors Ultee.
De trainer Sjors Ultee doet na vanavond niet meer mee.
Het duo, het duo, het duo Tol en Smand,
gaat lekker, heel lekker, zo lekjes als een mand

:_schater :_schater
Henk, held, bedankt

fred

Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2023, 23:30:49
En nu inhaken op de melodie van "De zak van Sinterklaas ".
De trainer Sjors Ultee, Sjors Ultee, Sjors Ultee.
De trainer Sjors Ultee doet na vanavond niet meer mee.
Het duo, het duo, het duo Tol en Smand,
gaat lekker, heel lekker, zo lekjes als een mand

Geniaal en geen woord aan gelogen.
Alles beter dan de snuif en dkv liedjes