Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Kinge op mei 05, 2014, 11:31:05
Anco Jansen, Kali, Hupperts? Spelers die we misschien kunnen oppikken?

Of willen we een speler als Anco Jansen niet meer omdat hij na contact met Cambuur toch koos voor een contract van 3,5 jaar bij Roda JC. Lekker in de Jupiler league nu :P

Uhhh, er is al een topic met iets van 15 miljard post voor exact dit onderwerp!   :proost

Marc S

Citaat van: Goutum op februari 24, 2014, 20:57:29
Tegen AZ en Vitesse pakken we ook minimaal 4 punten.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ held! xD

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 05, 2014, 11:32:26
Uhhh, er is al een topic met iets van 15 miljard post voor exact dit onderwerp!   :proost
Ja eeeh maar hier lopen ook vast wel spelers met onmogelijke namen 8P

papier

Citaat van: Kinge op mei 05, 2014, 11:31:05
Anco Jansen, Kali, Hupperts? Spelers die we misschien kunnen oppikken?

Of willen we een speler als Anco Jansen niet meer omdat hij na contact met Cambuur toch koos voor een contract van 3,5 jaar bij Roda JC. Lekker in de Jupiler league nu :P

Anco Jansen moet je niet willen, simpelweg omdat die kerel een enorme aansteller is.

Lore

Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2014, 15:29:15
Ja eeeh maar hier lopen ook vast wel spelers met onmogelijke namen 8P

Ik EIS Mark de vries terug! Anders bestorm ik de hoofdingang.




Eventueel mag Jan Bruiin ook nog wel!

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 05, 2014, 21:07:38
Ik EIS Mark de vries terug! Anders bestorm ik de hoofdingang.




Eventueel mag Jan Bruiin ook nog wel!
Johnny de Vries
Ale Geart de Vries
Geert-Jelle de Vries

En bij de weg het is Jan Bruin, niet Jan Bruijn of Jan de Bruin or whatever :devil

Lore

Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2014, 22:39:34
Johnny de Vries
Ale Geart de Vries
Geert-Jelle de Vries

En bij de weg het is Jan Bruin, niet Jan Bruijn of Jan de Bruin or whatever :devil

Dat bedoel ik maar weer: Johnny (rare buitenlandse naam), Ale Geart (Dialect) en Geert-Jelle (konden ze niet 1 naam kiezen?)

Bruiin is trouwens een plaatselijk dialect. Dit wordt voornamelijk gesproken in een bepaalde huis in de Lorestraat!