Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Spelers opstap voor de match tegen Ado

Gestart door Locoleeuw, november 10, 2013, 22:15:45

Vorige topic - Volgende topic

Locoleeuw

Lukoki, Brands en Perreira zijn een dag voor de wedstrijd tegen Ado opstap gegaan in Groningen. Heeft de club ook regels hierover? Je betaald als supporter toch 35 euro en wilt dan dat de spelers de wedstrijd wel serieus nemen.
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Locoleeuw op november 10, 2013, 22:15:45
Lukoki, Brands en Perreira zijn een dag voor de wedstrijd tegen Ado opstap gegaan in Groningen. Heeft de club ook regels hierover? Je betaald als supporter toch 35 euro en wilt dan dat de spelers de wedstrijd wel serieus nemen.

Hoe heb je dit gehoord? en wat is op stap geweest. Tot 23.00 uur een biljartje leggen in het cafe om de hoek óf om 3.00 uur 's nachts lallend en zingend over de Grote Markt slenteren is wel een groot verschil.
Henk, held, bedankt

John Hiatt

Citaat van: Locoleeuw op november 10, 2013, 22:15:45
Lukoki, Brands en Perreira zijn een dag voor de wedstrijd tegen Ado opstap gegaan in Groningen. Heeft de club ook regels hierover? Je betaald als supporter toch 35 euro en wilt dan dat de spelers de wedstrijd wel serieus nemen.

Bewijzen!

Dokkumer

Onzin om hier een apart topic over te openen. Ga maar verder in het wedstrijdtopic.