Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sipkebootsma.wordpress.com

Gestart door Chipke, februari 26, 2013, 09:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Dat de Jupiler League een rare competitie is met verassende uitslagen en veel doelpunten was natuurlijk al bekend. Dat werd gisteravond nogmaals benadrukt. Den Bosch won namelijk met 1-5 in Rotterdam van Sparta. Dit biedt natuurlijk kansen voor Cambuur dat gister zelf niet in actie kwam. De Leeuwarders moeten nog twee wedstrijden inhalen en staan op een keurige zesde plaats. Een positie die goed is voor nacompetitie. De doelstelling die aan het begin van het seizoen is gesteld. Maar de ploeg van Alfons Arts wil het liefst bij de eerste vijf eindigen en dat is met wedstrijden tegen Dordrecht en Veendam op het programma best haalbaar. Stel Cambuur pakt vrijdag vrijdag drie punten aan de Krommedijk en Sparta-De Graafschap loopt uit op een gelijkspel, dan komen de Leeuwarders op zes punten van koploper Sparta. Met de twee inhaalwedstrijden ook nog voor de boeg zou je zeggen: Cambuur is nog volop in de race voor de titel. En ja... dat is ook het geval. Niks is onmogelijk en natuurlijk mag er gedroomd worden van een kampioenschap. Het is nog een beetje te vroeg, maar na de wedstrijd tegen Veendam kan er al een indicatie gegeven worden. Of Cambuur dan nog kans maakt? Dat zou de toekomst uit moeten wijzen. Als er een moment is om toe te slaan is het nu. De selectie is bijna volledig fit, alleen Marco van der Heide is nog steeds niet voldoende hersteld van zijn hersenschudding. Het drietal Lucas Bijker, Michiel Hemmen en Martijn van der Laan had gister last van griepverschijnselen, zij hebben zich inmiddels weer bij de groep aangesloten. De Leeuwarders zullen dus op oorlogssterkte aantreden tegen Dordrecht dat maandag een nederlaag toegediend kreeg van FC Volendam. Lees donderdag de voorbeschouwing op de site.

www.sipkebootsma.wordpress.com

Chipke


dennisw8

Komt dit iedere week of alleen eenmalig. ???

Chipke


Dokkumer

Chipke leef je uit in de Index en spaar niets of niemand ;)

Bernardo