Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Prachtige geverfde doeken voor vak 14 trouwens  :thumbsup

papagaaiensoep

Citaat van: Westerpark op april 27, 2013, 17:54:37
Prachtige geverfde doeken voor vak 14 trouwens  :thumbsup

Vooral die vlag is über  _O_

Matige pot, ik vond de sfeer ok matig (vooral vergeleken met afgelopen maandag) voor sun vol stadion. Maar mooie opmaat voor het geval der NC komt, die keren dat het inzetten werd veerde het hele stadion weer op su as bij de meeste intense momenten tegen Roda destiids. Had toch hoopt op wat meer goals, 2 derbij had het spannender maakt want nu kenne de Palingbeffers geliekspele.

Destroyer

Citaat van: Westerpark op april 27, 2013, 17:54:37
Prachtige geverfde doeken voor vak 14 trouwens  :thumbsup
_O_ schitterend. Oldskool  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papagaaiensoep

Trouwens die appatte alarmtoeter in ik dacht vakje 13, ken die de volgende keer niet gewoan in Thialf blieve?

Galdiano

Citaat van: papagaaiensoep op april 28, 2013, 22:14:26
Trouwens die appatte alarmtoeter in ik dacht vakje 13, ken die de volgende keer niet gewoan in Thialf blieve?

EENS!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

Citaat van: papagaaiensoep op april 28, 2013, 22:14:26
Trouwens die appatte alarmtoeter in ik dacht vakje 13, ken die de volgende keer niet gewoan in Thialf blieve?
dat vond ik helemaal mooi  _O_

drg

Citaat van: papagaaiensoep op april 28, 2013, 22:14:26
Trouwens die appatte alarmtoeter in ik dacht vakje 13, ken die de volgende keer niet gewoan in Thialf blieve?

Wat was dat ding dat ik op zuid hoorde dan?!

mscc

Iemand die deze wedstrijd toevallig opgenomen heeft?

SCCornjum

Citaat van: drg op april 29, 2013, 19:03:07
Wat was dat ding dat ik op zuid hoorde dan?!

Nee dat was een klein meisje, haar moeder vond het op een gegeven ogenblijk niet leuk meer.
Op dat moment moedig je dat meisje aan "Toeteren"........

Overigens de vlag in Vak 14, lijkt wel op een vaandel de Gemeente Leeuwarden zou er jaloers op zijn.
Watching Football Is Not A Crime