Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Nec

Gestart door Specuveter, oktober 27, 2022, 16:55:30

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: sunderland op november 06, 2022, 12:44:55
weet ik wel juh maar lachwekkend  :rodekaart
Tegen Jong AZ spelen een halfleeg stadion terwijl je al jaren praat over een gouden toekomst. Sinds december 2021 werd het al minder (paar uitzonderingen) en er is slecht op geanticipeerd. Ik vind dat best lachwekkend ja. En ja we hebben de (ener)laagste begroting maar dat wil niet zeggen dat de manier van handelen goed is geweest. Gelukkig zijn er nog genoeg wedstrijden.

okkele

Citaat van: Destroyer op november 06, 2022, 12:51:05
Het is een feit dat we op een realistische plaats staan,

waarom? vind ik niet.
als de wedstrijd tegen excelsior normaal had verlopen (3-0 winst ipv 0-2 verlies bv) was de start heel anders geweest en dus ook het gevoel in de wedstrijden.
thuis tegen az en groningen was ook onverdiend in mijn ogen.
rkc was een kutpot en thuis tegen twente werd ook beslist door een var-lulletje en kamphuis.
het is eerder een feit dat het echt niet meezit en we in de hoek zitten waar de klappen vallen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Voorstopper

Citaat van: okkele op november 06, 2022, 20:27:16
waarom? vind ik niet.
als de wedstrijd tegen excelsior normaal had verlopen (3-0 winst ipv 0-2 verlies bv) was de start heel anders geweest en dus ook het gevoel in de wedstrijden.
thuis tegen az en groningen was ook onverdiend in mijn ogen.
rkc was een kutpot en thuis tegen twente werd ook beslist door een var-lulletje en kamphuis.
het is eerder een feit dat het echt niet meezit en we in de hoek zitten waar de klappen vallen.

We zitten in de hoek waar de klappen vallen inderdaad, maar dat heeft volgens mij te maken met het feit dat ik een angstige ploeg zie staan in het veld, een ploeg zonder zelfvertrouwen, als we dat terugkrijgen stijgen we echt wel een paar plaatsen, ok? we zijn geen wonderploeg maar we staan nu te laag voor het materiaal wat we hebben.

Bankzitter

Het is een combinatie: Als we zelf de kansen benutten dan haal je toch punten ondanks een fout van de keeper of arbitrage.
Nu is elke tegengoal fataal en zo voelt het team dat ook, denk ik. Terwijl we echt niet veel goals uit veldspel of dode spelmomenten tegen krijgen, een goal of 8/9 schat ik .

Ollie

Het niet kunnen scoren is het grootste probleem. Na de eerste twee keer 0-1 verliezen dacht ik ook nog aan pech, maar als je vier keer thuis met 0-1 verliest, dan ligt het toch echt ergens anders aan.

PePe

Citaat van: Ollie op november 07, 2022, 09:52:07
Het niet kunnen scoren is het grootste probleem. Na de eerste twee keer 0-1 verliezen dacht ik ook nog aan pech, maar als je vier keer thuis met 0-1 verliest, dan ligt het toch echt ergens anders aan.

Het door gaan met een spits die ze momenteel niet maakt, daar ligt het aan.

Bankzitter

Boere is niet fit op het moment voor 90 minuten en mag je Smit dan al voor de leeuwen gooien?
Daar zit de TD ook mee. Maar er zal wel wat moeten gebeuren want Uldrikis wint ook geen duels meer en dan heeft het team op dit moment niets aan hem.

cambuurmania

Citaat van: Bankzitter op november 07, 2022, 10:58:28
Boere is niet fit op het moment voor 90 minuten en mag je Smit dan al voor de leeuwen gooien?
Daar zit de TD ook mee. Maar er zal wel wat moeten gebeuren want Uldrikis wint ook geen duels meer en dan heeft het team op dit moment niets aan hem.

Dan kom je toch tot de conclusie dat 4-3-3 met deze ploeg niet meer kan.
Er moeten nu punten bij mekaar gesprokkeld  worden.
En als dat veel meer verdedigend moet dan moet dat maar.
Ik zou voor 5-3-2 gaan zonder echte spits,want die heb jewoon niet.

Mike SCC

Citaat van: PePe op november 07, 2022, 10:42:55
Het door gaan met een spits die ze momenteel niet maakt, daar ligt het aan.

Wat ik me afvraag, maken ze de kansen in de trainingen wel af? Of dan ook niet?

In ieder geval kan Smit ze momenteel wel afmaken, die scoorde zaterdag ook weer 4 keer.

Stiens

Wat een matige vertoning weer afgelopen vrijdag. Ondanks dat het een matige pot was had je er met een beetje geluk toch nog wel een punt (of zelfs meer) aan over kunnen houden. Cillessen hield er eind 1e helft een best schot uit en de 2e helft kwamen we een teenlengte (ik dacht Boere) te kort om de bal binnen te tikken. Feit blijft dat er gewoon te weinig creativiteit is zodra Cambuur over de middenlijn is. Als je dan ziet wat er bij NEC rondloopt, Tannane, Sch?ne etc, daar kunnen wij alleen maar jaloers op zijn. :devil die mannen hebben een goede passeer actie, spelen een bal in en bewegen direct weer door zodat ze aanspeelbaar zijn. Dat zie je bij Cambuur niet terug.

Op de buitens komt vd Water z'n man niet voorbij en Breij was deze wedstrijd ook niet in goeden doen. Het zegt genoeg dat het meeste gevaar constant bij onze linksback Bangura vandaan kwam.

Toen Sambissa erin kwam werd het vanaf rechts wel iets dreigender, die durft tenminste een actie te maken. Ik zou zeggen, laat hem eens van het begin starten. Met Boere in de spits want zelfs de grootste fans van Uldrikis zien nu toch wel in dat het met hem echt niet meer kan?

Het is trouwens een wonder dat het stadion elke thuiswedstrijd nog is uitverkocht, als je ziet wat voor voetbal wij op de mat leggen...  :|
Punten pakken volgende week in de derby zou voor de ommekeer kunnen zorgen, alleen jammer dat het direct daarna winterstop is.  :rodekaart

denistel

Citaat van: Stiens op november 07, 2022, 12:49:26
Wat een matige vertoning weer afgelopen vrijdag. Ondanks dat het een matige pot was had je er met een beetje geluk toch nog wel een punt (of zelfs meer) aan over kunnen houden. Cillessen hield er eind 1e helft een best schot uit en de 2e helft kwamen we een teenlengte (ik dacht Boere) te kort om de bal binnen te tikken. Feit blijft dat er gewoon te weinig creativiteit is zodra Cambuur over de middenlijn is. Als je dan ziet wat er bij NEC rondloopt, Tannane, Sch?ne etc, daar kunnen wij alleen maar jaloers op zijn. :devil die mannen hebben een goede passeer actie, spelen een bal in en bewegen direct weer door zodat ze aanspeelbaar zijn. Dat zie je bij Cambuur niet terug.

Op de buitens komt vd Water z'n man niet voorbij en Breij was deze wedstrijd ook niet in goeden doen. Het zegt genoeg dat het meeste gevaar constant bij onze linksback Bangura vandaan kwam.

Toen Sambissa erin kwam werd het vanaf rechts wel iets dreigender, die durft tenminste een actie te maken. Ik zou zeggen, laat hem eens van het begin starten. Met Boere in de spits want zelfs de grootste fans van Uldrikis zien nu toch wel in dat het met hem echt niet meer kan?

Het is trouwens een wonder dat het stadion elke thuiswedstrijd nog is uitverkocht, als je ziet wat voor voetbal wij op de mat leggen...  :|
Punten pakken volgende week in de derby zou voor de ommekeer kunnen zorgen, alleen jammer dat het direct daarna winterstop is.  :rodekaart

een wonder? juist omdat we willen aanvallen komen de mensen ook he zag alle wedstrijden dit
weekend  nou qua veldspel vond ik ik ons gewoon 1 van de beteren dit weekend alleen in de 16
is heel bedroevend.

Breij was niet heel sterk maar is ook geen echte buiten he. werkte wel keihard en weer een beste
knal op goal iets wat anderen niet doen.
sambissa liep de bal 2 of 3 keer zo over de zijlijn toch vond hem helemaal niet goed invallen.

1e helft was paulissen erg sterk vond ik die passeerde juist wel en bewoog ook wel door maar
nec deed dat idd beter maar de spelers die jij noemt zijn ook boven modale spelers toch
die kunnen wij niet betalen hoor.

denistel

Citaat van: Mike SCC op november 07, 2022, 12:42:01
Wat ik me afvraag, maken ze de kansen in de trainingen wel af? Of dan ook niet?

In ieder geval kan Smit ze momenteel wel afmaken, die scoorde zaterdag ook weer 4 keer.

op training is het ook afwisselend maar de tegenstand is dan altijd minder pittig
dan in wedstrijden.

papier

Citaat van: okkele op november 06, 2022, 20:27:16
waarom? vind ik niet.
als de wedstrijd tegen excelsior normaal had verlopen (3-0 winst ipv 0-2 verlies bv) was de start heel anders geweest en dus ook het gevoel in de wedstrijden.
thuis tegen az en groningen was ook onverdiend in mijn ogen.
rkc was een kutpot en thuis tegen twente werd ook beslist door een var-lulletje en kamphuis.
het is eerder een feit dat het echt niet meezit en we in de hoek zitten waar de klappen vallen.

Normaliter hadden we 5 punten meer gehad, dan is er niks aan de hand he. Voor een slecht presterende ploeg vind ik onze ondergrens nog van een redelijk niveau. Het moet echter ook wel een keertje mee gaan zitten, de wereldschoten tegen, de lullige var momenten tegen mar niets voor. Dat breekt ons op en het lijkt nu al zo te zijn (mentaal).

Ollie

De langste winterstop ooit lijkt nu in ons voordeel te zijn. Hopelijk hebben ze een goed plan voor de komende twee maanden.. Januari wordt cruciaal!!