Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Groningen - SC Cambuur (15-05-2022 14:30 uur)

Gestart door Drumfather SCC, mei 03, 2022, 10:10:00

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2022, 22:41:30
Wel bijna, sjongejonge wat een lege plekken bij die lui vanmiddag!!
Das boven de Z altijd zo daar zijn de meeste plekken wel verkocht maar die gasten staan allemaal beneden.

papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 15, 2022, 21:24:07
zaten ook best veel geel blauwen incognito in de thuisvakken, zag heel veel mensen beetje stiekum juichen...haha.
zat zelf int vak boven de Z side dus maar ff geen geel blauw, heerlijke pot....
Vond op de achterbank van mn auto mijn cambuurmuts en kon het niet laten op de terugreis met dat ding opt dashboard tussen alle groen wit weer richting Delfzijl te rijden. Trots op mijn Cambuur _O_

Daar zat ik ook ja (of in ieder geval ergens op die korte zijde bovenin), ook nog wel bekende op de lange zijde. Waren er genoeg aanwezig inderdaad.

Kuzmanovic-Apeldoorn

kan iemand nog wat linkjes plaatsen van beelden van het plein? ben niet zo handig daarin.
Henk, held, bedankt


Inferno-058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2022, 23:36:22
Iets heel anders. Wat ik ook bijzonder vond, was dat de gehele korte zijde bij Grunn na de wedstrijd bleef om afscheid te nemen van een aantal spelers en hen toezongen. En dat na 7 nederlagen op rjj
Voor de rest was het wel tam van hun kant. Wel top uitvak.

Treb

Bijzondere liedjes..

In Leeuwarden snuiven ze coke (?)
Ajax moet dood
Dkv op de loop
En Groningen rollen we zo even op.

Teksten hoor..  :_schater

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2022, 11:10:04
Voor de rest was het wel tam van hun kant. Wel top uitvak.
op tv lieten ze paar x uitvak zien maar dan leek het wel erg tam. Na de wedstrijd was het een stuk beter

Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 16, 2022, 12:54:56
op tv lieten ze paar x uitvak zien maar dan leek het wel erg tam. Na de wedstrijd was het een stuk beter
Het uitvak was vocaal zeer sterk, en dat is niet altijd zo geweest dit seizoen.

Huizen

Citaat van: Treb op mei 16, 2022, 12:35:03
Bijzondere liedjes..

In Leeuwarden snuiven ze coke (?)
Ajax moet dood
Dkv op de loop
En Groningen rollen we zo even op.

Teksten hoor..  :_schater

Zit wel een goede flow in die song   8) , maar de variatie is bedroevend. Mis de tijden van "Ohhh Kenneth Goudmijn, maak die actie voor mijjjjjjjjj"

Uldrikis on fire
Your defence is terrified
Said Uldrikis on fire
Your defence is terrified
Uldrikis on fire
Your defence is terrified
Uldrikis on fire
(C'mon)
Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na

zal het trouwens ook niet verkeerd doen  :devil :devil :devil


nee,wel?

ik weet niet meer hoe die precies ging maar die werd in het laatsts van de wedstrijd gezongen die vond ik ook wel lekker ritmisch
het woord leeuwarden kwam er in voor ( nee het ging niet over coke) 8P

Treb

Citaat van: nee,wel? op mei 20, 2022, 12:44:04
ik weet niet meer hoe die precies ging maar die werd in het laatsts van de wedstrijd gezongen die vond ik ook wel lekker ritmisch
het woord leeuwarden kwam er in voor ( nee het ging niet over coke) 8P

Dont take me home, please dont take me home