Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Go Ahead Eagles - Cambuur [19-03-2022 18:45]

Gestart door Galdiano, maart 12, 2022, 10:42:19

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 20, 2022, 11:11:35
Paar wedstrijden goed maar in het begin van het seizoen was er ook al heel vaak de roep om hem te wisselen.
Komt over een seizoen gewoon echt tekort. Hele leuke gast en prima om als back achter de hand te hebben maar komt echt tekort om volgend seizoen weer in de basis te staan.
Tol is ook nog niet top maar is jong en daar zit nog wel groei in. Mac is helaas wel op z'n retour.
Voor volgend seizoen mooi als bankzitter, maar voor de basis komt hij dit seizoen op handelingsnelheid en loopsnelheid ernstig te kort.

Zuid1991

Nog effe over de tribune waar het uitvak is;
Wat een prachtige 'Engelse' tribune is dat bij eagels,
steil en aflopend dak. Mooi.
Blij dat wij ook zo'n soortgelijke nieuwe tribune krijgen voor noord!

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2022, 11:50:35
Voor volgend seizoen mooi als bankzitter, maar voor de basis komt hij dit seizoen op handelingsnelheid en loopsnelheid ernstig te kort.

is belangrijk voor de groep in de kleedkamer enz maar ja het moet op het veld gebeuren

de zweep mag er ook wel eens over heen geldt voor de hele ts en spelersgroep is mijn
mening.klappen als ballen totaal verkeerd gespeeld worden enz dat soort dingen moeten
er uit in zie bijna nooit iemand die zich kwaad maakt of een medespeler aanpakt.
en dat die zie in ons spel terug allemaal veel te lief.
er moeten komend seizoen gewoon 2 of 3 bikkels bij is mijn mening.

mario

We hebben al 33 punten en kunnen alle kanten nog op maar als ik dat RKC met veel passie en overtuiging zie voetballen vraag ik mij af of wij dat ook op kunnen brengen de laatste 7 belangrijke wedstrijden. Juist deze instelling is van wezenlijk belang in de laatste fase van de competitie. Ik denk dat het een goede zaak is even een tijdelijke hoofdtrainer aan te stellen die het vuurtje weer wat kan opstoken.

Montana

Citaat van: mario op maart 20, 2022, 19:07:28
We hebben al 33 punten en kunnen alle kanten nog op maar als ik dat RKC met veel passie en overtuiging zie voetballen vraag ik mij af of wij dat ook op kunnen brengen de laatste 7 belangrijke wedstrijden. Juist deze instelling is van wezenlijk belang in de laatste fase van de competitie. Ik denk dat het een goede zaak is even een tijdelijke hoofdtrainer aan te stellen die het vuurtje weer wat kan opstoken.

Volledig eens echter ligt er ook een verantwoordelijkheid voor de ?12e man?. Persoonlijk erger
Ik me dood aan de ?u vraagt wij draaien? mentaliteit. We moeten juist NU de mannen naar voren schreeuwen en beseffen waar we vandaan komen. Kom op man!

denistel

zal zeker moeten te beginnen thuis tegen NEC ,,gelukkig maakt az net nog
2-2 tegen willem 2 dus die hou je op 10 pt

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op maart 20, 2022, 22:29:29
zal zeker moeten te beginnen thuis tegen NEC ,,gelukkig maakt az net nog
2-2 tegen willem 2 dus die hou je op 10 pt
Is toch wel triest dat we daar nog blij om zijn. Wat stonden we er goed voor in de winterstop.  Smh..

D.H.Skolten

Citaat van: Montana op maart 20, 2022, 20:23:03
Volledig eens echter ligt er ook een verantwoordelijkheid voor de ?12e man?. Persoonlijk erger
Ik me dood aan de ?u vraagt wij draaien? mentaliteit. We moeten juist NU de mannen naar voren schreeuwen en beseffen waar we vandaan komen. Kom op man!
Dat wij hun naar voren moeten schreeuwen is ook diep triest, ze horen dat te doen voor het recht om voor onze mooie club uit te mogen komen! Het lijkt er op dat ze het zo wel prima vinden. Hun contracten worden toch gewoon verlengt.

D.H.Skolten

We hebben ook een waardeloze tot niet bestaande jeugdopleiding en geen scouting. En een coach die maar op 1 manier kan spelen waardoor we extreem voorspelbaar zijn. Henk moet manager worden, daar ligt zijn kracht, geweldige vent daar is iedereen het over eens.En baardmans maar snel functie elders.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op maart 20, 2022, 23:20:53
We hebben ook een waardeloze tot niet bestaande jeugdopleiding en geen scouting. En een coach die maar op 1 manier kan spelen waardoor we extreem voorspelbaar zijn. Henk moet manager worden, daar ligt zijn kracht, geweldige vent daar is iedereen het over eens.En baardmans maar snel functie elders.
goh wat bin wij slecht zeg. En we staan 9 e met het laagste budget en we hewwe met Skolten een hele negatieve supporter. Jeugdopleiding moet je als club hebben maar voegt niks toe. Immers als er iemand boven uit steekt word ie weer weg gekocht voor een habbekrats door een grotere club

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 21, 2022, 14:13:13
goh wat bin wij slecht zeg. En we staan 9 e met het laagste budget en we hewwe met Skolten een hele negatieve supporter. Jeugdopleiding moet je als club hebben maar voegt niks toe. Immers als er iemand boven uit steekt word ie weer weg gekocht voor een habbekrats door een grotere club
Ach lekker gaan late ju, oans klupke doeat ut nou even niet goead, mar as de speulers met hun piensjes en andere rarigheden weer wat op dreef binne, pakke we nog genoeg puntsjes.
De Skoltens, Trainerts en andere jittik suupers lekker hun uutleve late in hun jittikseikerei, as die lange Let weer opstelt wud en MC ut bankje warm houdt, ist weer u  heel ander ferhaal. |:) |:)

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op maart 20, 2022, 23:20:53
We hebben ook een waardeloze tot niet bestaande jeugdopleiding en geen scouting. En een coach die maar op 1 manier kan spelen waardoor we extreem voorspelbaar zijn. Henk moet manager worden, daar ligt zijn kracht, geweldige vent daar is iedereen het over eens.En baardmans maar snel functie elders.

met spelers in oranje onder 15 oa maar ieder zijn eigen mening.zijn nu weer 5 jaar bezig
en doen het voor een club als ons gewoon goed met minimale middelen maar dat vergeet
iedereen net als bij het 1e de 17e begroting en lui die denken dat we 7e kunnen worden.

PePe

SC Cambuur krijgt een geldboete van 7.500 euro voorwaardelijk. Supporters gooiden vuurwerk op het veld bij de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles op 19 maart. De proeftijd is twee jaar.