Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden

Gestart door Eewal, juli 29, 2021, 11:33:06

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Wat denken jullie, veel autocombi´s komend seizoen? En kunnen we er iets aan doen om zoveel mogelijk mensen mee naar uitwedstrijden te krijgen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op juli 29, 2021, 11:33:06
Wat denken jullie, veel autocombi´s komend seizoen? En kunnen we er iets aan doen om zoveel mogelijk mensen mee naar uitwedstrijden te krijgen?
Ik verwacht 0 uitwedstrijden
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 29, 2021, 11:47:41
Ik verwacht 0 uitwedstrijden

Waarom verwacht je dat? De Johan Cruijff Schaal is toch al met volledige capaciteit en supporters van beide ploegen?

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 29, 2021, 11:47:41
Ik verwacht 0 uitwedstrijden

Groningen heeft al kaarten verkocht voor de wedstrijd in Leeuwarden

Inferno-058

Citaat van: Eewal op juli 29, 2021, 11:33:06
Wat denken jullie, veel autocombi´s komend seizoen? En kunnen we er iets aan doen om zoveel mogelijk mensen mee naar uitwedstrijden te krijgen?
Onder de test/vaccinatieverplichting word ik gedemotiveerd om te gaan, en zo zullen er meerderen zijn. Verwacht niet te veel trouwens. Verwacht dat we vanaf september weer op slot gaan.

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 29, 2021, 11:47:41
Ik verwacht 0 uitwedstrijden

Groningen heeft ons uitvak al uitverkocht met 240 plaatsen, 2/3 capaciteit.