Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kampioens Toegangskaart Excelsior - Cambuur

Gestart door Supersub, mei 06, 2013, 15:51:30

Vorige topic - Volgende topic

Supersub

Ik heb er eentje voor wie hem wilt bewaren of inlijsten.

marrumer

ik heb hem ook en ben er blij mee  :) ik zal hem ook voor altijd bewaren.

Supersub

Ja ik heb er twee dus eentje teveel hahah! Mooi moment was het!