Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-jong Utrecht

Gestart door speculeter, januari 17, 2020, 22:48:03

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: speculeter op januari 25, 2020, 11:02:46

Is het goed met hem?
stond op het plein tegen een auto geleund toen ik wegging,is later met een ambulance opgehaald.
kan van alles betekenen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: okkele op januari 25, 2020, 12:34:36
stond op het plein tegen een auto geleund toen ik wegging,is later met een ambulance opgehaald.
kan van alles betekenen.

zag em idd oek was helemaal van de wereld man,

De Gast

Van de verdovende middelen of van z'n duikeling?

D.H.Skolten

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2020, 07:50:34
Het gaat erom dat je ook de slechte wedstrijden wint. Dat deed Cambuur gisteren. Makkelijke tegenstanders heb je niet. En volgens mij staan we nog steeds 2 punten voor. Heb nu 4 berichten met onzin van je gelezen. Tot volgende week negatieveling.
We zullen zien, ik hoop dat ik 't fout heb.

denistel

Citaat van: De Gast op januari 25, 2020, 15:21:40
Van de verdovende middelen of van z'n duikeling?

beide denk ik