Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Almere City FC (17-11-2019)

Gestart door Chielvak19, november 10, 2019, 08:00:34

Vorige topic - Volgende topic

michello

 :0= Dames en heren, mededeling aantal toeschouwers: Er zijn er vanmiddag                          " Negenduizend Twee Zes Vijf "   8P


denistel

whoea en de 2e helft kwam ie er even kuchelend in :_schater

denistel

Citaat van: Geel-Blauw HERT op november 18, 2019, 09:52:12
na al het positieve naast de patatdiscussie nog even een andere kritische noot. Ik heb mij gistermiddag blauw geërgerd aan de  supporters die denken dat ze bij Noord voorrang hebben om binnen te komen. Eens, het is waardeloos dat er zo'n lange rij staat en dat het fouilleren traag is maar volgens mij betalen we allemaal evenveel voor een kaartje en is het niet meer dan fatsoenlijk om gewoon netjes achter aan te sluiten. Zelf tot 16.30 in de cambuurbar blijven hangen en dan vervolgens de hele rij voorbij lopen. Ik vind het persoonlijk asociaal tegenover je mede-supporters. Blijkbaar zijn er mensen die denken dat ze om wat voor reden dan ook bepaalde privileges hebben. Laten we gewoon een beetje fatsoenlijk blijven tegenover elkaar. Teksten als 'dan doe je het zelf toch ook, recht van de sterkste...blablabla, gaat gewoon over je fatsoen houden.

@Kern van Cambuur/@ Cambuur culture: is het een idee om gewoon hekken te plaatsen? Steward roept dat dat niet kan ivm doorloop naar West. Geloof ik eerlijk gezegd niets van.

:0= :0= FORZA SCC!!

kest er oek op tijd heen gaan hest nergens last van.

Noordcambuur

Wat mij op viel was het vele water op het veld eerste half uur hou nou eens op met dat sproeien het veld was al nat genoeg.
De jeugd kan de vlag niet eens oppakken of ze worden nat kan er niet eerder gesproeid worden :?

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op november 18, 2019, 18:54:10
Wat mij op viel was het vele water op het veld eerste half uur hou nou eens op met dat sproeien het veld was al nat genoeg.
De jeugd kan de vlag niet eens oppakken of ze worden nat kan er niet eerder gesproeid worden :?

Volgens mij heeft het nieuwe veld een afwateringsprobleem. Het is me al eerder opgevallen dat er in het begin van de wedstrijd veel water opspat.
Area 58

Sakas

Er ging voor de wedstrijd iets niet goed met het sproeien. De sproeier aan de oost kant draaide niet maar bleef één kant op spuiten, die veroorzaakte het waterballet.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Noordcambuur

Citaat van: Sakas op november 18, 2019, 19:55:07
Er ging voor de wedstrijd iets niet goed met het sproeien. De sproeier aan de oost kant draaide niet maar bleef één kant op spuiten, die veroorzaakte het waterballet.
oke dat is mij niet opgevallen.
Maar kunnen de sproeiers niet eerder aan dan kunnen de kinderen hun werk ook ff goed doen met de cambuurvlag.

thankyou

We staan verdomme bovenaan en het enige wat ik hier lees gaat over patat, de sproeiers en mensen die voordringen. Zeiken om het zeiken, oh wacht nu doe ik het zelf ook.  l0l
Cambuur, Beer & Loyal Mates

PePe

Meer van deze wedstrijden, dan ligt er een gouden toekomst in het verschiet.
Als je geen seizoenkaart hebt, doe je je zelf te kort.

Yellow Army

Citaat van: thankyou op november 18, 2019, 20:19:26
We staan verdomme bovenaan en het enige wat ik hier lees gaat over patat, de sproeiers en mensen die voordringen. Zeiken om het zeiken, oh wacht nu doe ik het zelf ook.  l0l

Dat betekent dat het sportief goed gaat dus  |:)
Area 58

papier

Citaat van: thankyou op november 18, 2019, 20:19:26
We staan verdomme bovenaan en het enige wat ik hier lees gaat over patat, de sproeiers en mensen die voordringen. Zeiken om het zeiken, oh wacht nu doe ik het zelf ook.  l0l

Even spreken voor oost, heb niemand zien voordringen maar kan echt genieten van hoe netjes men in de rij staat bij het bier. Bij vele andere clubs is het ellebogenwerk om wat pilsjes te krijgen maar hier niet. Is me pas op gaan vallen toen een bevriende supporter van andere club mee was. Echt heel mooi. Hoe simpel ook.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op november 19, 2019, 19:46:18
Even spreken voor oost, heb niemand zien voordringen maar kan echt genieten van hoe netjes men in de rij staat bij het bier. Bij vele andere clubs is het ellebogenwerk om wat pilsjes te krijgen maar hier niet. Is me pas op gaan vallen toen een bevriende supporter van andere club mee was. Echt heel mooi. Hoe simpel ook.

Als we ergens veel respect voor hebben is het natuurlijk wel een goeie POT BIER  :proost :proost
Henk, held, bedankt

Tanjajeah

Citaat van: denistel op november 18, 2019, 18:25:59
whoea en de 2e helft kwam ie er even kuchelend in :_schater

Geweldig. Rein de Vries, ik hoop dat ie nog jaren stadionspeaker is. Wat als hij stopt of komt te overlijden? Bij Cambuur zullen ze vast al een vervanger op het oog hebben. Maar hoe moet je Rein vervangen?

Als het maar niet zo'n over-enthousiaste popie-jopie speaker wordt. Die bijvoorbeeld alleen de voornaam noemt en dat het publiek dan de achternaam moet scanderen. Vreselijk.  :zucht Nee, graag als Rein. Nuchter en zonder poespas.

moodygrunn

Citaat van: thankyou op november 18, 2019, 20:19:26
We staan verdomme bovenaan en het enige wat ik hier lees gaat over patat, de sproeiers en mensen die voordringen. Zeiken om het zeiken, oh wacht nu doe ik het zelf ook.  l0l

Als dat onze problemen zijn, valt het allemaal wel mee. Enige transfer die we in de winter hoeven doen is een extra patatboer.
In Henk en Sandor we trust

Destroyer

Citaat van: thankyou op november 18, 2019, 20:19:26
We staan verdomme bovenaan en het enige wat ik hier lees gaat over patat, de sproeiers en mensen die voordringen. Zeiken om het zeiken, oh wacht nu doe ik het zelf ook.  l0l

Zo lang het bier niet lauw is ...  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22