Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foto

Gestart door speculeter, november 12, 2019, 08:51:28

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Weet  niet waar ik het neer kon zetten.
Maar het zou leuk zijn als je eens een foto kon plaatsen hier op het forum
Is dat mogelijk?

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: speculeter op november 12, 2019, 08:51:28
Weet  niet waar ik het neer kon zetten.
Maar het zou leuk zijn als je eens een foto kon plaatsen hier op het forum
Is dat mogelijk?
misschien moet je wat specifieker zijn?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

Is wel mogelijk. Kan alleen niet rechtstreeks vanaf je telefoon of computer. Wel met linkje vanaf desbetreffende locatie waar de foto staat.