Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op januari 06, 2024, 14:55:01
Sunderland ook niet best h? in de derby
nee. Tis een beetje Cambuur tegen Feyenoord wat nivo verschil van te voren betreft en budget al helemaal

sjaak

Wut nooit meer wat met de mackems. Stadium of shite was weer voor de Toon  _O_

SCC

Schaapman kan het verdedigend niet aan op linksback, aan de bal zo veel beter dan Poll. Hij durft het, hij ziet het, wat een verschil dan.  Maar tegenover een goede en snelle rechtsbuiten kan dit niet.
Van Osch vandaag monsterachtig.
De keeper van de tegenpartij overigens ook, ondanks die lange broek. Een keeper met lange broek, dat kan niet hoor.
Die nr19 vond ik ook wel wat hebben, goede dreiging en comfortabel aan de bal.

Wat me aan ons spel opviel: veel direct spel, met veel lange bal zodra zij druk zetten. Aangezien ze dat veel en vlug (hoog op het veld) deden, speelden wij dus, zeker de eerste helft, veel lang.
Zal afgesproken zijn en met Uldrikis en Smit valt er wat voor te zeggen, al leverde het vandaag niets op. Tevens is het niet des Henks. Zou dat wat zeggen over ons tweede seizoenshelft? Dat Henk ons kwetsbaar vindt en dus meer resultaatgericht en dus met minder risico wil laten spelen?

Grijskijkert

SC CAMBUUR EN PEC ZWOLLE IN EVENWICHT TIJDENS VRIENDSCHAPPELIJK TREFFEN

15 januari 2024, 15:37
Precies drie dagen na de klinkende 5-2 overwinning op MVV Maastricht mochten de reserves en een aantal spelers van SC Cambuur O21 de voetbalschoenen onderbinden voor een oefenduel tegen PEC Zwolle. Plaats van handeling was het Cambuur Stadion en het doel was natuurlijk vooral om de spelers die niet wekelijks in de basis staan de nodige minuten te laten maken.

Zo verschenen onder meer Daan Reiziger, Thomas Poll, Wiebe Kooistra en Youns El Hilali aan de aftrap en was er bij PEC een soortgelijk patroon te ontdekken. In het doel stond bijvoorbeeld good old Kenneth Vermeer en met Tolis Vellios in de punt stond er genoeg ervaring in de ploeg bij de bezoekers.

De Overijsselaren konden echter niet voorkomen dat SC Cambuur al vroeg de leiding zou pakken en dat was vooral met dank aan Myles Veldman en Vincent Pichel. Eerstgenoemde was verantwoordelijk voor een lange bal en die werd niet goed ingeschat door de Zwolse defensie en zo kon laatstgenoemde vrij af op Vermeer. Pichel deed uitmuntend en schoof de bal beheerst binnen.

Lang konden de geel-blauwen niet genieten van die voorsprong, want nog geen twee minuten later was het weer gelijk. Een hoekschop van PEC kwam op het hoofd van Velios en die kopte onberispelijk raak.

Saai was het ook daarna zeker niet, want het spel golfde op en neer, al bleven echt grote kansen uit. Dat had vooral te maken met de keuzes en de uitvoering in de laatste fase, want kansen op kansen waren er aan beide kanten genoeg.

Aan beide kanten werd er na rust ook naar hartenlust gewisseld en dat maakte het duel zo mogelijk nog iets slordiger en onrustiger. Gescoord zou er resumerend niet meer worden en zo bleef het bij 1-1, al zal de technische staf vooral waarde hechten aan de gemaakte wedstrijdminuten.

Komende donderdag komt het vlaggenschip van SC Cambuur weer in actie en is USV Hercules de tegenstander in de achtste finales van de TOTO KNVB Beker. De plaats van handeling is Sportcomplex Zoudenbalch.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Opstelling Cambuur, Reiziger; Mercera, v/d Meer(Anyasi), Veldman, Poll(Marsman); Smand(De Koe), Pichel, Nartey(V/d Water); Kooistra, El Hilali(v/d Werf), v/d Veen.

Opstelling PEC Zwolle: Vermeer; G?rlich, Huiberts (Assila), Vellios ( Kuijpers), Garc?a Mac Nulty (Czyborra), Bobson ( Dedes), Reijnders (El Morabit), Fichtinger, Ruward (Kroeze), Oukhattou (De Rooij) en Gijselhart

Doelpuntenmakers: Pichel en Vellios(PEC)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Aan deze opstelling te zien, mag je verwachten dat we tegen Hercules met de zelfde 11 gaan spelen als vrijdag. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!