Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nino van den Beemt

Gestart door AL, december 10, 2018, 22:02:33

Vorige topic - Volgende topic

AL

Volgens mij nog geen topic van deze speler.
Ik zeg: prima debuut!

Yellow Army

Area 58

Collingwood

In ieder geval een type waar ik van hou op die positie. Goede trap, rust aan de bal, houdt zich in de duels niet in. Hopelijk kan hij zich blijven laten zien op dit niveau.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Ook een heel geschikte wedstrijd om een speler te laten debuteren. Ciganiks ernaast en dat zo laten staan tot aan de winter.

denistel

ziet het voetbal ook wel goed en bleef rustig aan de bal

als je conraad in zag vallen oh oh

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 10, 2018, 22:16:50
Ook een heel geschikte wedstrijd om een speler te laten debuteren. Ciganiks ernaast en dat zo laten staan tot aan de winter.
hoezo geschikte weds? Zitten in een dip dan ist juist extra moeilijk om in te vallen. Dat die jongen zomaar mee kan zegt genoeg over de anderen. Jongen speelt met de kop omhoog en ziet wat er om hem heen gebeurd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


Noordcambuur


Bankzitter

Citaat van: sunderland op december 10, 2018, 22:39:24
hoezo geschikte weds? Zitten in een dip dan ist juist extra moeilijk om in te vallen. Dat die jongen zomaar mee kan zegt genoeg over de anderen. Jongen speelt met de kop omhoog en ziet wat er om hem heen gebeurd.

Je hebt gelijk dat het makkelijker is om in goed lopend team te debuteren. Maar bijv thuis tegen FC Twente geeft een heel andere druk dan uit bij zo'n Jong team. Hij nam vanaf de eerste minuut initiatief, altijd rustig, prima in duels. Knap debuut.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op december 10, 2018, 22:55:46
Je hebt gelijk dat het makkelijker is om in goed lopend team te debuteren. Maar bijv thuis tegen FC Twente geeft een heel andere druk dan uit bij zo'n Jong team. Hij nam vanaf de eerste minuut initiatief, altijd rustig, prima in duels. Knap debuut.
Deed het inderdaad prima, maar vertekent toch wel wat tegen dit jong PSV.
Tegen een ploeg als bv Twente in ons stadion wordt er toch wel wat anders gevraagd dan tegen deze 8 nog relatief onervaren spelers.
Maar nogmaals doet niets af van zijn vertoonde inzet spelinzicht en drive.

Galdiano

Zeer goed gespeelt!  Tegen Twente er maar weer in.

M
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Grappig: Hij is de stiefbroer van Wessel Dammers zegt hij bij OF.
Kalmte alleen kan u redden.