Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FIFA 14

Gestart door Leovardiascc, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: SCC op september 26, 2015, 12:53:14
Wat spelen jullie: carreer, online of FUT?
Dat laatste speel ik nooit, te onrealistisch.
Speel meestal online met Cambuur, maar nu aangezien het weer net nieuw is speel ik carreer. Helaas wel dan met Ned. commentaar, zodat de na,en uit m'n team genoemd worden.
Vind het wel pittig, met 4-3-3 creëer ik bar weinig kansen. Iemand tips?

Speel vrijwel alleen maar online (PC) dus oa. FUT maar dat geef ik altijd snel op vanwege oneerlijke matchmaking. Ik heb wel door dat je in dit deel minder hoeft te doen om de bal te veroveren op je eigen helft. Pak een middenvelder om mee terug te rennen en probeer daarmee druk op de speler met de bal te zetten, zodra je een verdediger uit de linie weg trekt laat je een gat open voor hun om doorheen te spelen. Verder is het enige wat je kunt doen als je aan de bal bent om rustig te blijven, eigenlijk hoef je alleen te passen wanneer het nodig is, vaak moet je loeren op dat ene gaatje dat zij laten vallen zodat er een speler doorheen kan rossen. Maar tot nu toe varieert het enorm hoe ik speel, de ene wedstrijd win ik 12-0, de andere blijft het 0-0 en vervolgens weer 6-2 oid. Maar dat is enkel online, ik neem aan dat men nog niet echt gesorteerd is op skill niveau.

pvanbuijtene

Ik speel altijd met de punt naar voren en ultra aanvallend... dan komen er altijd veel spelers mee naar voren zodat ik veel kansen kan creeeren.. gevaar is dat je soms achterin man te kort komt, maar dat is een risico die me zelden tot problemen brengt.

Mand

Citaat van: SCC op september 26, 2015, 12:53:14
Wat spelen jullie: carreer, online of FUT?
Dat laatste speel ik nooit, te onrealistisch.
Speel meestal online met Cambuur, maar nu aangezien het weer net nieuw is speel ik carreer. Helaas wel dan met Ned. commentaar, zodat de na,en uit m'n team genoemd worden.
Vind het wel pittig, met 4-3-3 creëer ik bar weinig kansen. Iemand tips?
meer kansen creeeren  :zweep

Utekleitrokken

Citaat van: poelie-lwd op september 25, 2015, 11:19:44

Ik ben onderhand koploper bij game mania vwb het aankopen van controllers  :_schater

Ah... Dit stelt mij gerust, dat er meer mensen zijn met een controller-probleem  ;)