Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur-Jong AZ 24-08-2018

Gestart door de Kale, augustus 18, 2018, 12:47:12

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: denistel op augustus 26, 2018, 07:28:37
dat zeg ik toch ook werklust een 10 en misschien verwacht ik er wel te veel
van maar ik vond het gewoon voetballend heel matig en velen van deze spelers
zie ik ook niet meteen veel beter worden op dat gebied.we missen weer
een echte rasvoetballer zoals crowley en we hebben afgelopen seizoen wel
gezien wat zo,n speler voor meerwaarde heeft voor een team.

Je verwacht teveel denk ik. Met Schils en Schindler als opbouwende middenvelders gaat niet beter worden vrees ik.
Area 58

Bankzitter

#91
De spelers valt weinig te verwijten, als team maximaal gepresteerd. Hake levert ook een topprestatie door van al die onervaren buitenlanders zo snel een eenheid te maken. En hij lijkt Kippersluis en Mathieu aan het voetballen te krijgen.

Maar je kunt best kritiek hebben op Booy en het bestuur dat er geen kwaliteit is gehaald centraal op het middenveld. Je mist een schakel in de opbouw op 6 en creativiteit achter de aanval. Daardoor is dominant aanvallend voetbal onmogelijk met deze selectie. En wij moeten altijd de bal willen hebben en met lef voetballen.