Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

KNVB MAFFIA

Gestart door sunderland, mei 18, 2016, 17:18:36

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Citaat van: 666 op mei 20, 2016, 10:07:14
Kom op.... 4-1
Ja en? Ik zou er mijn geld niet op inzetten maar als GA Ahead vier keer kan scoren in een wedstrijd is het niet uitgesloten dat De Graafschap dat ook kan. Nog niet zo lang geleden hadden ze bij Ajax de bitterballen ook al klaar staan.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Shar op mei 20, 2016, 10:26:13
Ja en? Ik zou er mijn geld niet op inzetten maar als GA Ahead vier keer kan scoren in een wedstrijd is het niet uitgesloten dat De Graafschap dat ook kan. Nog niet zo lang geleden hadden ze bij Ajax de bitterballen ook al klaar staan.
Helaas hadden ze geen schaal om de bitterballen op te leggen.

666

Citaat van: Shar op mei 20, 2016, 10:26:13
Ja en? Ik zou er mijn geld niet op inzetten maar als GA Ahead vier keer kan scoren in een wedstrijd is het niet uitgesloten dat De Graafschap dat ook kan. Nog niet zo lang geleden hadden ze bij Ajax de bitterballen ook al klaar staan.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit maar 4-1 en het huidige spel van De Graafschap is het eigenlijk kansloos.

De druk stond er bij die gasten op toen wij daar speelden en het was gewoon niet goed genoeg. Zij maken nooit 3 goals en helemaal houden ze niet de 0, zeer zwakke ploeg.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Daarnaast zie ik GAE daar ook wel minimaal 1 doelpunt maken.

Marc S

Als go ahead scoort is het gewoon zo goed als voorbij hoor. Het blojft voetbal, maar ik denk dat Wij volgend jaar Go ahead niet tegen komen in competitie verband.

Shar

Citaat van: 666 op mei 20, 2016, 10:36:09
De wonderen zijn de wereld nog niet uit maar 4-1 en het huidige spel van De Graafschap is het eigenlijk kansloos.

De druk stond er bij die gasten op toen wij daar speelden en het was gewoon niet goed genoeg. Zij maken nooit 3 goals en helemaal houden ze niet de 0, zeer zwakke ploeg.
Begrijp je punt wel en kan me daar ook echt wel in vinden. Echter, voordeel van de grote uitslag is dat De Graafschap maar één optie heeft. Ze moeten er vol op klappen. Niks geen tactisch afwachten en eerst langzaam aan doen en in de loop van de wedstrijd de druk opvoeren. Ze moeten van begin af en er vol bovenop, als ze dan redelijk snel een goal maken kan het best nog wel eens gaan spoken op de Vijverberg, zeker als het publiek erachter gaat staan.

sunderland

KNVB MAFFIA komt steeds meer uit.... Klopt van geen kant wat deze organisatie allemaal doet.

papier

http://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/21444/supporters-praat-mee-over-nieuwe-competities

Goede zaak dat ook supporters worden geraadpleegd, hopelijk een goede response met goede input waar men daadwerkelijk mee aan de slag gaat.

oldehove

Net op NPO2 wedstrijd Twente-Cambuur 20-2-2016 3-0 (Degradatie jaar)Waarschijnlijk omgekocht, Peersman maakte toen ook een eigen goal. Zal de 2-2 toen bij Graafschap er ook wat mee te maken hebben? Byrne beste man van het veld werd gewisselt en Zeinstra die de bal door de handen liet glippen op 2-2..
ut komt su as het komt

thankyou

Cambuur, Beer & Loyal Mates

hobbes

#25
Citaat van: thankyou op oktober 02, 2017, 08:57:06
Bron?

Dit programma https://www.npo.nl/einde-speeltijd/01-10-2017/VPWON_1275580

Ook Fortuna-Cambuur wordt genoemd, nog voor de promotie

JeJe

Ik begrijp niet wat dit met KNVB-MAFFIA te maken heeft.
Dat het een zootje is in Zeist dat weet iedereen, maar omkopen van wedstrijden wordt daar zeker niet bepaald.

Dit verhaal zal wel komen uit de vingers van Knipping en van Duren.