Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

KKD scouting topic

Gestart door Huizen, december 05, 2020, 13:41:41

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Die rechtsbuiten van Roda vind ik ook interessant, Goppel heet ie geloof ik
In Henk en Sandor we trust

Treb

Is dit serieus de vijver waar we in gaan vissen?

Leuk lijstje voor bovenkant KKD, maar geen enkele garantie voor rechterrijtje Eredivisie.

Specuveter

Citaat van: Treb op maart 05, 2021, 09:39:21
Is dit serieus de vijver waar we in gaan vissen?

Leuk lijstje voor bovenkant KKD, maar geen enkele garantie voor rechterrijtje Eredivisie.
kom jij eens met namen dan....

sunderland

In de ere zal er in iedere linie een goede bij moeten. In de ere gaat het ook vaak om situaties herkennen dus veel ervaring. Daar moeten we vooral naar kijken. En een goede van topclub huren. Een jonkie zoals Rusnak. Dat zal dan op het laatste moment zijn

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 05, 2021, 09:49:34
In de ere zal er in iedere linie een goede bij moeten. In de ere gaat het ook vaak om situaties herkennen dus veel ervaring. Daar moeten we vooral naar kijken. En een goede van topclub huren. Een jonkie zoals Rusnak. Dat zal dan op het laatste moment zijn
Of van een topclub 'kopen' een Taylor van Ajax bijvoorbeeld.. of transfervrij bijvoorbeeld Llansana en/of Pinas
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Of een speler die naar een buitenlandse competitie gaat een seizoen huren.

Corona gaat wel veel inmpact op de transfermarkt hebben. Ik voorzie grote financiele problemen ook bij de concurentie.
Jeugopleiding en amateurs lagen stil dus daar hoef je buiten de 4 Jong teams geen "goedkope" talenten te scouten.
En of er budget is voor selecties van meer dan 25 man mag je je ook afvragen.

Mijn gevoel zegt toch om zoveel mogelijk met dezelfde groep door te gaan. Met name in de as. Er moet een 6 bij en voldoende backs en vleugelspelers en mischien moeten we op 1 of 2 spelers cashen om de gaten te dichten.

sunderland

Een 6 bij en groep bijelkaar. En 2 verkopen. .....,? Een 6 voor de bank dus

Bankzitter

Het belang van bankzitters in de selectie wordt vaak onderschat ;)
Het gevaar dat Hoedemakers weggaat is vrij groot dus een 6 moet hoog op het lijstje staan.

Ik doel meer op het doorselecteren bij spelers als Smidt, Bangura, Kramer, Korte ect.
Die zijn goed genoeg, daar hoef je niet te gaan zoeken of er misschien een betere in de KKD te vinden is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op maart 05, 2021, 12:03:36
Het belang van bankzitters in de selectie wordt vaak onderschat ;)
:_schater
Henk, held, bedankt