Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Anti kunstgras

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

#315
Citaat van: hobbes op oktober 05, 2016, 14:55:49
Het ging er ook niet om dat het beter was, het was goedkoper omdat er geen veldverwarming voor aangelegd hoeft te worden en geen stookkosten voor deze veldverwarming betaald hoeft te worden
nou lekkere kostenbesparing dan. Echt ik ben behoorlijk afgeknapt op kunstgras. Ik heb t een kans gegeven. Maar ben gewoon niet overtuigd. Geef mij maar echt gras. Ik snap best dat je kosten wil besparen als club hoor. Maar om eerlijk te zijn echt gras is toch veel mooier? Vind ik wel hoor. En als t elders mogelijk is om een mooi veld neer te leggen waarom hier dan niet?. T kan echt wel.

Marc S

Ik zie het liefst een hybride veld. Daarnaast om het nu te vervangen is niet slim met het oog op het nieuwe stadion.

moodygrunn

Citaat van: Marc S op oktober 05, 2016, 22:46:11
Ik zie het liefst een hybride veld. Daarnaast om het nu te vervangen is niet slim met het oog op het nieuwe stadion.
Zo'n nieuw, hybride veld (zoals FC Groningen dat ook heeft) loopt aardig in de papieren. Hans N. mag altijd graag vertellen wat iets gekost heeft. Nieuw veld + kunstvezels was 400.000 euro uit mn hoofd. Wij moeten daar alleen ook nog veldverwarming en drainage in verwerken. Loopt dus al gauw richting half miljoen of meer.
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: Scc4-ever op oktober 05, 2016, 22:13:49
nou veel blessures werden toch echt wel veroorzaakt door dat slechte kunstgras hoor. Maar goed t zal wel 50/50 zijn denk ik. Maar ik heb niet t gevoel dat t zoveel beter is dan echt gras hoor.

echt gras is het mooiste maar ik heb geen probleem met ons veld.enige probleem
kan zijn dat je in uitwedstrijden op gewoon gras in het nadeel bent.

maar ik zit niet bij ons op de tribune bij een wedstrijd en erger me dan aan kunstgras
zo bedoel ik het.

Oosttribune

Het is misschien wat voorbarig maar kunnen we bij promotie niet een crowd funding actie opzetten om weer een echt grasveld in het stadion te leggen. Die nieuwe voetbal tempel gaat nog wel even duren.

Lore

Citaat van: Oosttribune op mei 15, 2017, 09:07:02
Het is misschien wat voorbarig maar kunnen we bij promotie niet een crowd funding actie opzetten om weer een echt grasveld in het stadion te leggen. Die nieuwe voetbal tempel gaat nog wel even duren.

Dat ga je nooit meer voor elkaar krijgen voor het nieuwe seizoen. Ten eerste moet je het geld verzamelen, maar je zult ook nog het oude veld moeten verwijderen en het nieuwe veld moeten inzaaien.

hobbes

Citaat van: Lore op mei 15, 2017, 09:14:47
Dat ga je nooit meer voor elkaar krijgen voor het nieuwe seizoen. Ten eerste moet je het geld verzamelen, maar je zult ook nog het oude veld moeten verwijderen en het nieuwe veld moeten inzaaien.

Gras koop je op de rol, dat hoeft niet gezaaid te worden. Maar het draaide houden van de verplichte veld verwarming is de grootste kostenpost ben ik bang, niet de aanschaf van het gras.

Dokkumer

En die veldverwarming kun je niet meenemen naar het nieuwe stadion, volgens vd Belt.

Bankzitter

Klopt, verplichte veldverwarming plus de hoge boetes bij afgelasting zijn 2 punten waarop de KNVB coulanter mee om moet gaan als ze echt gras terug in de stadions willen.

El Ma-kri-niii

Als we terug gaan naar echt gras, hebben we ook weer een trainingsaccommodatie nodig aangezien je dan niet meer dagelijks in het stadion kan trainen.