Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 20, 2018, 21:46:31
Dan zou ik als jou was eens beter naar interviews luisteren i.p.v. onrust willen veroorzaken.. De ontwikkelaar en de bouwer/hoofdsponsor hebben gezegt mocht Cambuur het geld niet op tijd hebben dan kunnen zij dit wel dragen totdat Cambuur het geld wel heeft,wat ook in termijnen mag.Dit hebben ze los van elkaar gezegt.
Interviews zeggen mij niets, alleen in contract vastgelegde afspraken doen er toe.
Daarbij is het niet mijn bedoeling onrust te zaaien, want dat is er al genoeg bij de club en op het forum.

Agy

Citaat van: Vlampiep op januari 20, 2018, 21:07:08
Het is te stil rond om het nieuwe stadion.
De gemeente dreigt naar een artikel 13 gemeente af te dalen als je de ambtelijke stukken mag geloven en dan zit in eerste instantie de knip op de beurs, omdat de bouwplannen en financiering  nog niet in het volledig afgerond stadium zijn afgetikt
Als er op korte termijn geen nieuw stadion komt, zullen alle ambities voor de toekomst bijgesteld moeten worden.
Het is een doem scenario, maar volgens mij dreigt dit wel aan de horizon en moet de club voorlopig behoedzaam functioneren.

Uh sorry maar nu sla je onzin uit, even je beter in de materie verdiepen graag.

Dokkumer

Peersman bedankt en tot ziens!