Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op april 26, 2017, 09:42:30
Dat betwijfel ik, omwisselbiljeten zouden dan op naam uitgegeven moeten worden en bij het omwisselpunt gescand worden ...

Er wordt op een lijst met auto's afgevinkt, maar dat is inderdaad niet waterdicht
Henk, held, bedankt

thankyou

Ze moesten elke uitwedstrijd gewoon op 1 punt zetten (afstand maakt niet uit
Degene die de kaarten haalt voor zijn vrienden krijgt 1 punt en de mensen die in de auto zitten hetzelfde aantal.
Nu zijn er mensen die 2 keer naar Eindhoven of een Tilburg afreizen voor 6 punten, waarbij ik 5 uitwedstrijden in de buurt bezoek zij voorrang krijgen boven mij :zucht
Cambuur, Beer & Loyal Mates

weestwel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 26, 2017, 10:08:33
Er wordt op een lijst met auto's afgevinkt, maar dat is inderdaad niet waterdicht

En dan vervolgens bij aankomst bij het uitvak nog een controle uitvoeren of ze wel daadwerkelijk door zijn gereden, ofzo?
Volgens mij is het gewoon zo, dat als je online een kaart besteld je automatisch de punten krijgt bijgeschreven. Ze gaan vast niet controles op controles op controles uitvoeren, want dan slaat dat online ticket gedoe ook nergens op.

weestwel

Nu lees ik ook nog iets over nieuwe pasjes die klaarliggen. Zijn dit pasjes die op naam staan of zijn dit gewoon algemene pasjes?
Mijn huidige uitkaart heeft een houdbaarheidsdatum tot juli van dit jaar. Moet ik dan weer ook weer opnieuw een nieuwe uitkaart aanvragen of kan ik voortaan het nieuwe pasje gaan gebruiken? Weer heerlijk duidelijk allemaal.

Nightmarelwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 26, 2017, 09:30:14
Volgens mij wordt gecontroleerd bij het omwisselpunt of mensen ook daadwerkelijk er zijn.

Maakt niet uit. Ik heb dan het kaartje toch al betaald. Dus heb ik recht op 3 punten naar Limburg, ook al zit ik thuis.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: weestwel op april 26, 2017, 13:52:33
Nu lees ik ook nog iets over nieuwe pasjes die klaarliggen. Zijn dit pasjes die op naam staan of zijn dit gewoon algemene pasjes?
Mijn huidige uitkaart heeft een houdbaarheidsdatum tot juli van dit jaar. Moet ik dan weer ook weer opnieuw een nieuwe uitkaart aanvragen of kan ik voortaan het nieuwe pasje gaan gebruiken? Weer heerlijk duidelijk allemaal.

Heb je een e-mail van gehad. In de e-mail staat duidelijk omschreven wat je moet doen.

Naar de Fanshop gaan. Op vertoon van je id krijg je de nieuwe uitkaart mee.
MI-Sider for Life