Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - NAC Vrijdag 25 november

Gestart door Noordcambuur, november 19, 2016, 15:07:48

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

3 punten in de tas! Sipke en Arne doen geen hele gekke dingen. Al ben ik niet zo'n fan van de 352 en de vleugelbezetting in het algemeen. Maargoed, de winnende trainer heeft gelijk  |:) Op naar het linkerrijtje en op jacht naar MVV!
   
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Zeinstra en Van de Streek in het team van de week van VI.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op november 28, 2016, 11:45:54
Zeinstra en Van de Streek in het team van de week van VI.

en schilder niet?

Drumfather SCC

Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2016, 10:11:58
_O_ :wall
Ach, Zolang jij het maar mooi vind of niet!  :D Blij dat er tenminste een iemand van kan genieten, doen ze het niet voor niks!
:O

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op november 28, 2016, 13:38:30
Ach, Zolang jij het maar mooi vind of niet!  :D Blij dat er tenminste een iemand van kan genieten, doen ze het niet voor niks!
:O
Het kan aan mij liggen, maar ik interpreteerde de reactie van Noordcambuur precies andersom.
Ik ben trouwens helemaal geen liefhebber van deze "muziek", maar erger me er niet aan. Heb wel wat beters te doen in de rust en na de wedstrijd dan naar de muziek te luisteren.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 15:05:19
Het kan aan mij liggen, maar ik interpreteerde de reactie van Noordcambuur precies andersom.
Ik ben trouwens helemaal geen liefhebber van deze "muziek", maar erger me er niet aan. Heb wel wat beters te doen in de rust en na de wedstrijd dan naar de muziek te luisteren.
Druk met mobieltje denk ik ..... :_schater :_schater

Dokkumer

Citaat van: speculeter op november 28, 2016, 15:10:45
Druk met mobieltje denk ik ..... :_schater :_schater
Nee dat is tijdens de wedstrijd toch? :devil

Heb in het algemeen niet eens btg op mijn telefoon, dus met de mobiel zul je me niet heel vaak zien :P

Drumfather SCC

Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 15:05:19
Het kan aan mij liggen, maar ik interpreteerde de reactie van Noordcambuur precies andersom.
Ik ben trouwens helemaal geen liefhebber van deze "muziek", maar erger me er niet aan. Heb wel wat beters te doen in de rust en na de wedstrijd dan naar de muziek te luisteren.
Nu je het zegt... Excuus Mr. Noord  :proost
Mijn beoordelingsvermogen gaat helemaal naar de moer als ik aan die meuk denk brrrrrrrrrrrr
Maar goed; Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder  |:)

Dank voor het verhelderen Dokkie!