Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Barto niet in de basis

Gestart door legeips, augustus 16, 2013, 09:24:09

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Na 2 zwakke wedstrijden, mag ik toch hopen dat Barto niet weer start in de basis. Cambuur moet echt opzoek naar een spits, want we missen echt stoot kracht voorin. Barto komt echt te kort voor dit niveau. (hoe pijnlijk het ook is voor hem en Henk)

Die keeper mag wat mij betreft wel even in de ijskast, maar een balvaste en makkelijk scorende spits is echt noodzaak. Op het middenveld gaat het wel goed komen met oa onze nieuweling Marcel Ritzmaier.

Roofvogel

Citaat van: legeips op augustus 16, 2013, 09:24:09
Na 2 zwakke wedstrijden, mag ik toch hopen dat Barto niet weer start in de basis. Cambuur moet echt opzoek naar een spits, want we missen echt stoot kracht voorin. Barto komt echt te kort voor dit niveau. (hoe pijnlijk het ook is voor hem en Henk)

Die keeper mag wat mij betreft wel even in de ijskast, maar een balvaste en makkelijk scorende spits is echt noodzaak. Op het middenveld gaat het wel goed komen met oa onze nieuweling Marcel Ritzmaier.

Moet je hier nou werkelijk een topic voor aanmaken? en als je de opstelling had gelezen dan weet je ook dat hij niet start.

John Hiatt


Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op augustus 16, 2013, 09:27:20
Slotje!

Komt eraan..

@TS -Topic Starter- er is een Barto topic. Hoef je dus niet een apart topic voor te openen.
Dank!