Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wekelijkse verslagen op cambuuronline

Gestart door Chipke, februari 28, 2013, 08:48:59

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Vanaf morgen maak ik het wedstrijdverslag voor op de site. Wat zouden jullie graag nog meer zien behalve wedstrijdverslagen en voorbeschouwingen? Laat het even weten! De voorbeschouwing is inmiddels al te lezen op www.sipkebootsma.wordpress.com

Clint

Succes kerel.  _O_

Ik heb het 12 jaar lang gedaan voor Cambuur Online. Tijd nu om het stokje over te laten nemen. Doe net als ik: Schrijf wat je voelt en benoem alles, ook het gevoel wat op de tribunes bij de supporters leeft. Schroom niet: als het kut is, is het kut en benoem je dat ook. Zonder aanziens des persoons.

Sans scrupules.

:clint

Chipke

Voel me vereerd om het stokje van je over te nemen Clint! Zal mijn best doen. Het supportersgevoel zal ik zeker benoemen. Kom al sinds mijn zevende bij Cambuur en er gaat geen dag voorbij zonder  :scc

Len Cantello

Voor tips over het beschrijven van alle randzaken, zoals daar zijn
bier
shag
slapende trommelaars in het uitvak van Veendam
vallende sterren
ufo's
bbq bij Roy W
broekjes ruilen
shoarma eten met ene R.Hooyboer
ijsbalgooien op keepers
zuipen met Ilo
etc
kun je de archiefkasten van Clint plunderen....

Suc6!


Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2013, 12:44:38
Voor tips over het beschrijven van alle randzaken, zoals daar zijn
bier
shag
slapende trommelaars in het uitvak van Veendam
vallende sterren
ufo's
bbq bij Roy W
broekjes ruilen
shoarma eten met ene R.Hooyboer
ijsbalgooien op keepers
zuipen met Ilo
etc
kun je de archiefkasten van Clint plunderen....

Suc6!

Aanvullend:

Roy W onderbreken.
Roy W in de rede vallen.
Roy W belerend toespreken.
Roy W citeren.
Roy W niet aankijken.
Roy W wel aankijken.
Roy W verliefd aankijken.
Roy W in dronken toestand aankijken.
Roy W schofferen.
Sex op de middenstip van een kunstgrasveld.
Middels een buikschuiver het gouverneursplein opglijden.

Heel veel suc6!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: clint op februari 28, 2013, 08:52:17
Succes kerel.  _O_

Ik heb het 12 jaar lang gedaan voor Cambuur Online. Tijd nu om het stokje over te laten nemen. Doe net als ik: Schrijf wat je voelt en benoem alles, ook het gevoel wat op de tribunes bij de supporters leeft. Schroom niet: als het kut is, is het kut en benoem je dat ook. Zonder aanziens des persoons.

Sans scrupules.

:clint

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Probeer te verwoorden wat je ziet en hoort. Neem geen blad voor de mond en pleeg vooral geen censuur  :_schater

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

:clint
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Citaat van: poelie-lwd op maart 01, 2013, 21:09:46
Aanvullend:
Roy W etcetera

Heel veel suc6!

Wat was dat een gladiool zeg, die Roy W. Daar mocht ik op een gegeven moment van hem de persconferentie niet meer bijwonen omdat ik altijd negatief en te kritisch schreef. Hij wilde geen persconferentie geven na de wedstrijd als ik in de zaal zou zitten.
Wat een daap. Pama heeft daar toen nog een stokje voor gestoken.
(Ben toen overigens maar niet geweest).

Roy W: 'We gaan niet lopen zeiken hè?'

;(

Clint

Citaat van: poelie-lwd op maart 01, 2013, 21:09:46
Sex op de middenstip van een kunstgrasveld.

Even voor de goede orde en mijn sexuele voorkeur niet verwarrend brengend:

Dat was NIET met Roy W, gheghe.

:clint houdt van de vrouwtjes hoor.

:y :zweep

John Hiatt

Ik zou beginnen met de Clintschuiver op het Gouveneursplein in de sneeuw. Die staat ons nog heel erg bij!  _O_  :clint

reisbureau

Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2013, 12:44:38
Voor tips over het beschrijven van alle randzaken, zoals daar zijn
bier
shag
slapende trommelaars in het uitvak van Veendam
vallende sterren
ufo's
bbq bij Roy W
broekjes ruilen
shoarma eten met ene R.Hooyboer
ijsbalgooien op keepers
zuipen met Ilo
etc
kun je de archiefkasten van Clint plunderen....

Suc6!

Misschien ergens een vertrekpunt uit het verleden nemen om het voor een ieder nog herkenbaar te houden.

Misschien is de BBQ bij ene Ritske Merkus in de tuin wel dat moment. Daar vandaan trokken alle supporter geledingen die er toen waren samen op.
Verder terug zijn er zeker momenten, maar die komen alleen nog door in de steeds verder aftakelende hersencellen van een stel overjaarse nozems. En voor dat laatste woord moet ik al naar Wikepedia.

Of het door supporters heenzenden van alle Stewards omdat die dachten de baas te zijn in het stadion en de toegangshekken dichthielden omdat we te kritisch waren. BVO met stomheid geslagen, scheidsrechter die wou afgelasten en de vzs van de toenmalige supporterverenegingen die gewoon even de sleutels bij de verzamelde Stewards vandaan haalden. Hekken openden. Wedstrijd kon beginnen. Stewards gingen overwegend huiswaarts (meesten zijn ook nooit meer teruggekomen) en we hadden een top sfeertje. Natuurlijk is niemand groter dan de club maar wij maken hem.

Succes met je verslagen.

Clint


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Op grond waarvan Poelie? Er zijn grenzen, alleen liggen die wat breder dan bepaalde geledingen binnen de club zouden willen...

:0= INTERNETVRIJHEID -zolang het nog duurt- :P

Chipke

Wedstrijdverslag en mijn visie over de ontknoping van de Jupiler League staan erop! Morgen zal ik de voorbeschouwing plaatsen. Meningen mogen hieronder worden gezet. Wees ook kritisch dan weet ik wat ik kan verbeteren.