Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Technisch directeur (TD)

Gestart door Timmie, april 15, 2014, 11:32:02

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Montana


Cambuur058


Marc S

Goh wel treurig dat zij onze mensen moeten weg kapen. Dacht dat deze "topclub" zo veel beter was? Of dat vinden ze daar natuurlijk zelf.

Bascambuur

Die Schrijver is toch gewoon een vriendje van DL en verder totaal niet relevant?

Montana

Was hier part-time technisch coördinator

poelie-lwd

Ik ken hem niet dus heeft hij ook niks betekend  l0l

Mooi optiefen naar dat zinkende schip
Iedereen heeft recht op mijn mening.