Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Utrecht [vrijdag 12-02]

Gestart door Galdiano, februari 07, 2016, 17:36:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Fc Utrecht

leonard Nienhuis
5 (9.6%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Darrly Lachman
2 (3.8%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius
1 (1.9%)
Tom Hiariej (24)
3 (5.8%)
Jack Byrne
3 (5.8%)
Sander van der streek
11 (21.2%)
Kevin van Veen
1 (1.9%)
Martijn Barto
5 (9.6%)
Rai Vloet
1 (1.9%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
20 (38.5%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: februari 19, 2016, 22:55:22

PePe

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2016, 17:13:47
Ik het gisteravond niet goed zien, maar volgens mij moet Monteiro zuurstof flessen op zijn rug.
Man, wat een conditie en energie gestopt in venijn, techniek en spelinzicht.
Nog even en dan doet hij ons El Makrini vergeten. :thumbsup

Prachtig te zien hoe hij zich ontwikkeld.

hobbes


Nightmarelwd

Zesde nederlaag op rij voor Cambuur. De thuisploeg creëerde ook wel zeer weinig...  Bron Tussen de linies.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=ajp9nm&s=9#.VsBu4NAUr0s
MI-Sider for Life

poelie-lwd

Citaat van: PePe op februari 13, 2016, 17:56:49
Prachtig te zien hoe hij zich ontwikkeld.

Hij levert veel te veel ballen in. Bloedlink op die positie.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Scheids: Matchfixing? (niet geven strafschop)

Shar

#455
Citaat van: PePe op februari 15, 2016, 13:03:32
Scheids: Matchfixing? (niet geven strafschop)
Nijhuis bedoel je? Onmogelijk. Die heeft in zijn lange glansrijke foutloze carrière nog nooit een beslissing genomen waar iets op aan te merken viel  :R :R :R

wiekie1969

Citaat van: sunderland op februari 13, 2016, 14:04:23
Wiekie die rosheuvel is nog veel slechter


Er is nog iemand die het allerslechtste is en een 3,5 jarig!!!!!! contract heeft: Houtkoop. :X

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op februari 15, 2016, 17:12:42

Er is nog iemand die het allerslechtste is en een 3,5 jarig!!!!!! contract heeft: Houtkoop. :X

Hij was samen met Antonia de smaakmaker van de Eagles een paar jaar terug...zo veel slechter kan hij toch niet geworden zijn zou je zeggen?
In Henk en Sandor we trust

1992SCC

Citaat van: moodygrunn op februari 15, 2016, 17:29:14
Hij was samen met Antonia de smaakmaker van de Eagles een paar jaar terug...zo veel slechter kan hij toch niet geworden zijn zou je zeggen?

Vormdipje, heeft misschien nog niet het vertrouwen in zichzelf gevonden. Denk dat als het team straks weer draait hij wel weer terugkomt!  :clint

Harry L.

Citaat van: 1992SCC op februari 15, 2016, 18:08:11
Vormdipje, heeft misschien nog niet het vertrouwen in zichzelf gevonden. Denk dat als het team straks weer draait hij wel weer terugkomt!  :clint

:_schater hoe kan je terugkomen als je er nooit geweest bent... 8P

poelie-lwd

Heeft allemaal met vertrouwen te maken. Ik zie zeker Houtkoop nog wel opbloeien en ook bij Rosheuvel en zelfs Anderson kan het kwartje nog vallen. Zeg niet dat Keizer een wonderdokter is maar het zou me ook niet verbazen dat hij ze wel aan de gang krijgt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vedetski

Citaat van: Shar op februari 15, 2016, 13:26:55
Nijhuis bedoel je? Onmogelijk. Die heeft in zijn lange glansrijke foutloze carrière nog nooit een beslissing genomen waar iets op aan te merken viel  :R :R :R

Huh dan moet je je vergist hebben want ik heb wel het een en ander op zijn optredens aan te merken... :_schater :insane
:koffie