Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur geveld in slotminuut

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Cambuur heeft de eerste punten na de winterstop niet kunnen meenemen. Ondanks een veldoverwicht enkele prima kansen van onder andere Bakker en Tighadouini wisten de Leeuwarders het net achter Pellatz niet te vinden.
De wedstrijd leek in 0-0 te eindigen, totdat uitgerekend oud Cambuurspeler Gijs Luirink in blessuretijd met een wanhoopsschot Telgenkamp wist te verschalken.

Later meer

Samenvatting



Wedstrijdtopic is hier te vinden.