Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda Jc - Cambuur 3 oktober

Gestart door jeff, september 22, 2015, 14:21:59

Vorige topic - Volgende topic

MotM Roda jc - Cambuur

Leonard Nienhuis
5 (10.4%)
Marlon Pereira
1 (2.1%)
Wessel Dammers
5 (10.4%)
Marvin Peersman
6 (12.5%)
Martijn van der Laan
3 (6.3%)
Sander van der Streek
1 (2.1%)
Jack Byrne
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
26 (54.2%)
Martijn Barto
0 (0%)
Djavan Anderson
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 48

Stemmen gesloten: oktober 11, 2015, 01:13:33

DayDreamer

Tuurlijk het is allemaal nog niet best, maar blijf erbij dat we komende tijd echt nog wel punten gaan pakken, we hebben nu 3 wedstrijden gelijk gespeeld, ik weet wel een punt per wedstrijd schiet niet op, maar een punt thuis tegen Twente en een punt uit bij Utrecht en Roda JC is gewoon prima voor een club als Cambuur. Daarnaast moeten we het toch van de thuiswedstrijden hebben, de enige wedstrijd waar we 3 punten hadden moeten pakken was Heracles thuis, dat was een schandalig optreden van iedereen. Vergeet niet dat we Feyenoord PSV en Twente thuis al hebben gehad, ik had ook op meer gehoopt, helaas zat dat er niet in, aan de andere kant heb je deze wedstrijden maar gehad, de "minderen" komen dus nog hier.

Eerstvolgende AZ, helaas deze win je denk ik ook niet, puntje zou weer fijn zijn, dan Ado thuis, die je moet je winnen, 4 punten uit komende 2 duels.

Collingwood

Ik hoor ook veel mensen die doen alsof Roda een ploegje van niks is, maar ze staan gewoon achtste na acht wedstrijden en zijn in eigen huis nog ongeslagen met (ik geloof) nog maar vier tegentreffers.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Hele wedstrijd achter de feiten aan gelopen, slag op het middenveld verloren en toch een puntje. Al met al tevreden. Nu de interland break, weer fit(ter) worden en dan tegen AZ gasgeve.

EdsjeSCC

Citaat van: DayDreamer op oktober 05, 2015, 10:19:02


Eerstvolgende AZ, helaas deze win je denk ik ook niet, puntje zou weer fijn zijn, dan Ado thuis, die je moet je winnen, 4 punten uit komende 2 duels.

Bij ADO rommelt het behoorlijk en verwacht dat Fraser er niet lang meer zit. Hopelijk gaat hij deze week nog weg, dan kunnen ze de eerste wedstrijd met een nieuwe trainer winnen en daarna gaat het gewoon even kut als met Henkie :)

DayDreamer

Citaat van: EdsjeOgbeche op oktober 05, 2015, 11:15:49
Bij ADO rommelt het behoorlijk en verwacht dat Fraser er niet lang meer zit. Hopelijk gaat hij deze week nog weg, dan kunnen ze de eerste wedstrijd met een nieuwe trainer winnen en daarna gaat het gewoon even kut als met Henkie :)

Die best man heeft net zijn contract verlengd.

gewoon een fan

Als wij afgelopen wedstrijd hadden gewonnen maar de voorgaande twee competitie wedstrijden niet, wat zomaar had gekund gezien de tegenstanders, dan waren de meeste heel erg blij geweest en zagen het weer helemaal zitten terwijl wij nu net zoveel punten hebben behaald   :?
Bekijk het positief, de laatste drie competitie wedstrijden niet verloren, wij zijn blijkbaar weer een ploeg waar je moeilijk van wint  :thumbsup

EdsjeSCC

Citaat van: DayDreamer op oktober 05, 2015, 11:27:51
Die best man heeft net zijn contract verlengd.

Dat zegt tegenwoordig ook niet zoveel meer. Ik zie daar wel hetzelfde gebeuren als bij Vitesse toen die rare spanjaard assistent was en daarna naar voren werd geschoven als hoofdtrainer.

Utekleitrokken

Citaat van: DayDreamer op oktober 05, 2015, 10:19:02
Daarnaast moeten we het toch van de thuiswedstrijden hebben, de enige wedstrijd waar we 3 punten hadden moeten pakken was Heracles thuis, dat was een schandalig optreden van iedereen.



Zit niet te dromen! ;)

Als je kijkt hoe Heracles het doet dit seizoen tot nu toe, hoeven we ons steeds minder te schamen voor dat optreden die thuiswedstrijd. Het liep bij ons niet, bij hun als een trein.


Cambuur123

B wéér erg goed, dacht dat hij niet meer terug zou komen in zijn oude vorm, maar dus toch! Klasse speler!

Unknown

Citaat van: Grijskijkert op oktober 04, 2015, 06:43:16
Dat jij de reden niet snap waarom/hoe de 4 uit 8 is ontstaan,blijf dan maar lekker zeuren, het staat je goed...

Enige dat ik gezegd heb is dat ik het eens ben met iemand anders zijn constatering dat we (te) weinig kwaliteit hebben.

Kan ik hier ook klagen over de mensen die klagen over het klagen?  :insane

Sta gewoon achter de ploeg hoor, maar we kenne toch wel realistisch blijven en zeggen wat opvalt. Jammer dan als dat negatief overkomt op sommigen.