Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur 10 mei 2015 14.30 uur

Gestart door Destroyer, april 12, 2015, 10:17:31

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (13.8%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
2 (6.9%)
 Lucas Bijker
2 (6.9%)
Vytautas Andriuskevicius
10 (34.5%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sebastian Steblecki
8 (27.6%)
Daniël de Ridder
1 (3.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
2 (6.9%)
Calvin Mac-Intosch
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Stemmen gesloten: mei 17, 2015, 16:22:23

Johan058...

Citaat van: Casuals-lwd op mei 10, 2015, 20:56:30
Eigenlijk het probleem van het hele jaar, door onnodige fouten & resultaten staan we waar we nu staan. Er zat veel meer in!
dan hadden we hoger gestaan dan nu t geval is haha.

Johan058...

Citaat van: sunderland op mei 11, 2015, 23:01:41
nou dat fimpje zegt genoeg .De telegraaf was erbij en dus moest er wat gebeuren .Ze wilden laten zien dat ze flink waren
sensatiezoekers niks meer niks minder.durf te wedden als de telegraaf er niet was geweest er ook niks was gebeurd. Het is allemaal wel heel toevallig. lik op stuk beleid mijn ass 

DayDreamer

Citaat van: Treb op mei 11, 2015, 16:57:28
Zie die vent een stijf plassertje krijgen dan.  :R

Als Telegraaf tv er niet bij was, had hij deze beslissing ook niet gemaakt denk ik, nu denkt hij even zijn moment of fame te hebben.

Grijskijkert

Weet niet wie de cijfers in de VI heeft gegeven, maar het lijkt erop dat het iemand uit Amsterdam is geweest..
IN HENK WE TRUST!!!

scc-aaron

 :zucht Wat een daad voor de bunnen zeg dat Leugegraaf filmpje. Het meest naïeve vind ik nog dat men een titelbalk aan de desbetreffende agent geeft. Dan snap je er totaal niks van. 

Casual14

Ik zat in de desbetreffende bus. Geloof mij, dit was een opgezette actie. Walgelijk hoe die ME'er zich groot en machtig voordoet bij de cameras van de Telegraaf. Vorig jaar heeft de politie enorme fouten gemaakt in Amsterdam. Dit jaar wouden ze laten zien dat ze wel degelijk de orde kunnen handhaven en streng zijn. Deze man probeert in de maatschappij een lintje te verdienen, maar in de voetbalwereld kan hij door de stront zakken! Wat een kwal van een vent. Volgende jaar maar op eigen gelegenheid afreizen naar Amsterdam, want iedere keer, maar dan ook iedere keer weten ze het te verpesten!

weestwel

Die bus was nog niet eens in de buurt of ze spraken al van anti-semitische leuzen. Kwam dit bericht vanuit de bus zelf bij de dienstdoende ambtenaar terecht? Stonden de luikjes of de raampjes open. Zat er een microfoon in de bus. Hoe hebben ze dat gezang kunnen vaststellen dan. Zat er een heel fout iemand in de bus? Of heeft (onze) eigen chauffeur een melding gemaakt.
De bus was praktisch halverwege toen de melding al bekend was bij onze anti-voetbal terreur-eenheid.

vialli

Het is te zot voor woorden dat zo'n Telegraafploeg in de commandowagen zit, maar ja dat kan tegenwoordig in dat domme nederland.