Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52beetje meer positiviteit Jan!!!
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52Wat een onzinnig bericht dit. Jij weet dat Cambuur al een bod heeft gedaan?
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 16:57:27Ja, op KKD niveau maakten vd Sande en Diemers verschil.
Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.
En dat geen cent te makken is ook zwaar overdreven, spelersbegroting(puur salarisen) gaat met ruim 2.5 miljoen omhoog t.o.v. vorig seizoen.
Ik begrijp dat jij Bouhoudane niet kent, die is beter dan Balk en v/d Sande te samen en kan ons in de toekomst weer een paar "centen" opleveren.
En eredivisie-ervaring kost geld en levert niks op ten opzichte van jonge spelers die waarde vertegenwoordigen, en ging het nou veel slechter als v/d Sande of Diemers aan de kant zaten?
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Citaat van: Naastismis op juni 20, 2026, 14:50:58
Het geld is hard nodig, dat weten de kopende clubs ook. Die gaat voor een prikkie weg.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 15:28:44Lille??
Zit weer wat vertraging op de lijn, maandag/dinsdag een dubbelslag..
Citaat van: sunderland op juni 20, 2026, 09:37:49Zit weer wat vertraging op de lijn, maandag/dinsdag een dubbelslag..
Kom maar op met nieuwe spelers