Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Recente berichten

#81
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Specuveter - juni 20, 2026, 17:12:22
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
beetje meer positiviteit Jan!!!
#82
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Eewal - juni 20, 2026, 17:10:22
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Wat een onzinnig bericht dit. Jij weet dat Cambuur al een bod heeft gedaan?
#83
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Johan-12 - juni 20, 2026, 17:07:03
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 16:57:27
Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.

En dat geen cent te makken is ook zwaar overdreven, spelersbegroting(puur salarisen) gaat met ruim 2.5 miljoen omhoog t.o.v. vorig seizoen.
Ik begrijp dat jij Bouhoudane niet kent, die is beter dan Balk en v/d Sande te samen en kan ons in de toekomst weer een paar "centen" opleveren.
En eredivisie-ervaring kost geld en levert niks op ten opzichte van jonge spelers die waarde vertegenwoordigen, en ging het nou veel slechter als v/d Sande of Diemers aan de kant zaten?
Ja, op KKD niveau maakten vd Sande en Diemers verschil.
#84
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Derkx R.H. - juni 20, 2026, 16:57:27
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.

En dat geen cent te makken is ook zwaar overdreven, spelersbegroting(puur salarisen) gaat met ruim 2.5 miljoen omhoog t.o.v. vorig seizoen.
Ik begrijp dat jij Bouhoudane niet kent, die is beter dan Balk en v/d Sande te samen en kan ons in de toekomst weer een paar "centen" opleveren.
En eredivisie-ervaring kost geld en levert niks op ten opzichte van jonge spelers die waarde vertegenwoordigen, en ging het nou veel slechter als v/d Sande of Diemers aan de kant zaten?
#85
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door wagen306 - juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
#86
Selectie en Technische staf / Re: Isma?l Baouf
Laatste bericht door Bankzitter - juni 20, 2026, 15:41:53
Citaat van: Naastismis op juni 20, 2026, 14:50:58
Het geld is hard nodig, dat weten de kopende clubs ook. Die gaat voor een prikkie weg.

Kooi staat garant, juist om te zorgen dat we niet genaaid worden.
3,5 -  4 miljoen is een record, geen prikkie ( mijn inschatting, weet de vraagprijs ook niet).
#87
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Specuveter - juni 20, 2026, 15:34:55
Bouhoudane?
#89
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Specuveter - juni 20, 2026, 15:29:28
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 15:28:44
Zit weer wat vertraging op de lijn, maandag/dinsdag een dubbelslag..
Lille??
#90
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Derkx R.H. - juni 20, 2026, 15:28:44
Citaat van: sunderland op juni 20, 2026, 09:37:49
Kom maar op met nieuwe spelers
Zit weer wat vertraging op de lijn, maandag/dinsdag een dubbelslag..