Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Citaat van: zeewolde op juni 20, 2026, 15:23:05
Heb jij gehoord dat we uitverkoop moeten houden?
Of kom je met se geweldige opmerking
Neem dat maar van me aan.....
Wat weer een onzin....
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 15:26:58
Iedereen die de club een beetje volgt weet dat hij onzin uitkraamt. Baouf mag alleen voor het juiste bedrag weg en anders blijft hij nog een seizoen..
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 15:23:20
Nee we zijn daar niet van afhankelijk en staat geen druk op.
:

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05Dit krijg je dus als je Beerenburg met azijn drinkt. Dronkemanspraat met een niet te harden zuurgraad.
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters