Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Recente berichten

#1
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
Laatste bericht door James - juni 22, 2026, 19:46:14
Jammer maar volstrekt logisch want er wordt in de voorbereiding altijd minimaal ??n oefenwedstrijd uitgezocht waar je bent overgeleverd aan een groep ?supporters? die er een uitje van maken waarbij het afwachten of de boel heel blijft maar waarbij behalve de betreffende ?supporters? niemand op zit te wachten omdat iedereen moet wijken voor dit feestje. Tja dan krijg je dit.
#2
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
Laatste bericht door Oud Cambuur - juni 22, 2026, 18:17:21
Je moet je eigen supporters hier de schuld van geven door in de voorbereiding wedstrijden uit de hand te laten lopen. Ze zullen wel met de borst vooruitlopen en zeggen dat hebben wij toch maar mooi voor elkaar gekregen. Het zijn er maar 2 a 3 honderd maar daar is dit beleid aan te danken
#3
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
Laatste bericht door Andy King - juni 22, 2026, 17:26:48
Citaat van: Lore op juni 22, 2026, 16:47:49
Tsjah, elke burgemeester mag zijn eigen afweging maken.

Als dat inderdaad zo is zou ik als club er wel even een berichtje uitgooien. Want zo is het een oefencampagne van 3x niks.
#4
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
Laatste bericht door Lore - juni 22, 2026, 16:47:49
Citaat van: zeewolde op juni 22, 2026, 16:46:43
En die lopen niet bij Ajax, Feyenoord , Twente, NAC ?

Om maar est voorbeelden te noemen, clubs die wel wedstrijden met publiek kunnen spelen in de provincie

Tsjah, elke burgemeester mag zijn eigen afweging maken.
#5
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
Laatste bericht door zeewolde - juni 22, 2026, 16:46:43
En die lopen niet bij Ajax, Feyenoord , Twente, NAC ?

Om maar est voorbeelden te noemen, clubs die wel wedstrijden met publiek kunnen spelen in de provincie
#6
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
Laatste bericht door Lore - juni 22, 2026, 16:39:19
Citaat van: Specuveter op juni 22, 2026, 15:37:09
inderdaad....waarom alles besloten?

Nou, Burgemeesters lezen ook het LC en lezen daar ook verhalen over kleine jongentjes met zwarte kleding en bivakmutsen.
#7
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Scc0511 - juni 22, 2026, 16:08:06
Citaat van: Eewal op juni 22, 2026, 16:05:00
ik zeg dat ie wel komt.

Dan hoop ik dat JIJ gelijk hebt |:) :_schater
#8
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
Laatste bericht door Eewal - juni 22, 2026, 16:05:00
Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
ik zeg dat ie wel komt.
#9
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
Laatste bericht door Specuveter - juni 22, 2026, 15:37:09
Citaat van: sunderland op juni 22, 2026, 15:29:47
wat is dat steeds voor ge-eikel.
inderdaad....waarom alles besloten?
#10
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
Laatste bericht door sunderland - juni 22, 2026, 15:29:47
Citaat van: Inferno-058 op juni 22, 2026, 13:55:05
Vrijdag 24 juli 11:00
Cambuur - Utrecht (besloten)
wat is dat steeds voor ge-eikel.