Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Unify

#1
Citaat van: Destroyer op januari 29, 2023, 19:21:52
Hamvraag is en blijft moet je hierin nog dik investeren? Zijn drie nieuwe poppetje genoeg om de boel aan te zwengelen? Ik heb mijn vraagtekens!

Met Foor heb je natuurlijk wel een speler gehaald die met 'de drive naar voren speelt'. Daarnaast vond ik hem een slimme speler toen hij nog in de eredivisie speelde. Zag openingen die mening speler niet ziet en heeft scorend vermogen. Met een spits in vorm erbij zal je nog wel punten pakken. Het was alleen mooier geweest als je deze jongens al had staan toen je tegenover de directe concurrenten stond...
#2
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 29, 2020, 11:00:17
Dat is nu dus de vraag.
Het lijkt mij sterk dat ze nu alsnog de competitie willen gaan hervatten...
#3
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 29, 2020, 10:18:02
Onderzoek KNVB: Weinig coronagevaar bij voetbal

ZEIST - Voetbal is een veilige sport, ook in de coronatijd. Dat is de conclusie van de KNVB na een onderzoek met Inmotio, een bedrijf dat gespecialiseerd is in volgsystemen en data-analyse.

Uit onderzoek blijkt dat spelers op het veld bijna nooit langer dan 30 seconden binnen een onderlinge afstand van 1,5 meter bij elkaar staan.
Op basis van analyse van 482 wedstrijden uit de Eredivisie in de seizoenen 2018-2019 en 2019-2020 concluderen de onderzoekers dat profvoetballers zich gedurende een wedstrijd slechts sporadisch langer dan 30 seconden binnen een onderlinge afstand van 1,5 meter op het veld bevinden.


Het risico om het coronavirus over te dragen, is volgens hen dan ook klein. ,,Het onderzoek heeft wereldwijde relevantie, nu er langzaamaan weer gevoetbald gaat worden op het hoogste niveau", zegt directeur Vincent van Renesse van Inmotio. Edwin Goedhart, hoofd medische zaken bij de KNVB en de teamarts van het Nederlands elftal, zegt bij FOX Sports: ,,Volgens ons kunnen we zonder al te veel grote risico's weer het veld op. Voetbal is een veilige sport om te doen, ook in de coronatijd."

Bron: Telegraaf.nl
#4
Een vervanger voor Sambissa zou niet misstaan. Mocht hij er al een langere tijd uit liggen door blessures oid, dan vraag ik me af of Bangura daar de geschikte man voor is.
#5
Verschrikkelijk deze jongen!
Ik vraag me het hele seizoen al af waarom hij elke week weer in de basis staat.
Levert veel te veel in, geeft de bal niet op het moment wanneer het wél moet en de aanname is al helemaal niet om aan te gluren!
Strikje er om en fut!
#6
Citaat van: Collingwood op januari 19, 2018, 15:53:55
Ik wil de pret niet bederven, maar het lijkt allemaal niet echt ergens op gebaseerd.

Het zijn idd alleen nog maar geruchten....
#7
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 08, 2018, 12:48:01
Wij zetten spelers tot het altijd op een nieuwe plaats neer

Misschien iets voor de linksback positie dan? :)
#8
Citaat van: Gasgeve op januari 08, 2018, 11:44:12
Hij speelt alleen niet op het middenveld.

Oh dacht dat hij op de linkshalf stond haha
#9
Citaat van: ChantiSCC op januari 07, 2018, 20:29:16
El Hamdaoui of Hamdaoui? Is wel een verschil  :X

Hamdaoui mag wel komen!
Speler met potentie, doet niet onder voor wat er nu staat op het middenveld.
Is tenminste een jongen die wel een actie durft en kán maken!

Nadeel is alleen dat hij sinds dit seizoen bij Telstar speelt dus die zal niet zo snel vertrekken denk ik...
#10
Citaat van: PePe op januari 05, 2018, 13:14:15
Foeke wacht totdat ze allemaal weg zijn!?!?

Het moet ook niet te makkelijk zijn he ;)
#11
Stans mag vertrekken bij NAC.
Gelijk maar ophalen dan!?
#12
Citaat van: zeewolde op augustus 30, 2017, 12:30:39
ok, rare move. Volgens mij speelt Immers daar op zijn positie

Kan het verkeerd hebben, er is tenslotte nog niks officieel
#13
Citaat van: zeewolde op augustus 30, 2017, 12:25:20
want?

ADO lijkt hem binnen te hebben volgens verschillende bronnen op Twitter.
#14
Falkenburg niet naar Cambuur!
#15
Maaruh we zijn klaar op de transfermarkt?