Citaat van: Destroyer op januari 29, 2023, 19:21:52
Hamvraag is en blijft moet je hierin nog dik investeren? Zijn drie nieuwe poppetje genoeg om de boel aan te zwengelen? Ik heb mijn vraagtekens!
Met Foor heb je natuurlijk wel een speler gehaald die met 'de drive naar voren speelt'. Daarnaast vond ik hem een slimme speler toen hij nog in de eredivisie speelde. Zag openingen die mening speler niet ziet en heeft scorend vermogen. Met een spits in vorm erbij zal je nog wel punten pakken. Het was alleen mooier geweest als je deze jongens al had staan toen je tegenover de directe concurrenten stond...
