Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Bill Shankly

#1
Ach dan heeft hij behalve salaris niks gekost
#2
Succes daar Sjoerd

Helaas is het niet geworden wat we ervan verwacht hadden.
#3
Goed nieuws.  Welkom. Maak ons gek |:)
#4
Selectie en Technische staf / Re: Gino Bosz
juni 21, 2016, 20:45:07
Welkom |:) |:)

#5
Wat zal koos zeveraar blij zijn l0l
#6
Ben misschien 1 van de weinigen maar voor mij had het niet gehoeven.
Maar goed we zullen het ermee moeten doen
Ik hoop dat hij er nog een paar in schopt
#7
Onvoorstelbaar eigenlijk dat Roda hem heeft voor twee jaar :?

Veel succes daar
#8
Prima om er nog een jaar bij te hebben
#9
Welkom |:)
#10
Welkom  |:)
#11
Algemeen / Re: Seizoenskaarten 2015/2016
mei 24, 2016, 20:35:31
+1.  Weer verlengd  |:) |:)

Eigenlijk +9.  Want de rest van de groep gaat ook of heeft al verlengd  :thumbsup
#12
goed nieuws
hopelijk zien we nog veel moois van deze man. |:)
#13
Citaat van: Vlampiep op mei 19, 2016, 08:00:44
Prima reactie van Cambuur en ben je nu al vergeten hoe Cambuur voldoende punten kon hebben om kampioen te worden 3 jaar geleden?
Sportief gezien heeft Cambuur geen recht van spreken, maar als supporter het zou voor ons een droom escape zijn om toch nog op het hoogste niveau te kunnen spelen.

eens 
#14
Welkom |:) |:)

Ik ken hem niet maar laat me hopelijk verrassen
#15
Bedankt jonguh |:)
Maar zoals de meesten al zeggen prima mentaliteit maar geen kwaliteit.

Het ga je goed