Ach dan heeft hij behalve salaris niks gekost
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu


Citaat van: Vlampiep op mei 19, 2016, 08:00:44
Prima reactie van Cambuur en ben je nu al vergeten hoe Cambuur voldoende punten kon hebben om kampioen te worden 3 jaar geleden?
Sportief gezien heeft Cambuur geen recht van spreken, maar als supporter het zou voor ons een droom escape zijn om toch nog op het hoogste niveau te kunnen spelen.

