Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - R-member

#1
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
december 06, 2016, 09:59:51
Dit zegt wel genoeg:

https://www.facebook.com/OmropFryslan/videos/1292181094168064/

Maar snel weg met Smid! Hij probeert zijn naam te redden door een brief te laten publiceren op LC.nl het stadion is één groot luchtkasteel. Hij heeft de bus gekocht en liep hier mee tenkoop?  :?
Als voorzitter van RVC moet je op de achtergrond fungeren, maar Smid staat maar wat graag op de voorgrond.
Diverse aanvaringen met supporters, Sandor en Henk.

Met of zonder Smid het zal niks uit maken.
Er is maar 1 persoon waar Cambuur niet zonder kan en dat is, Gerald!

#2
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
oktober 14, 2016, 21:54:49
Citaat van: Agy op oktober 14, 2016, 14:55:42
Vorige week nog even met hem gesproken en hij wil kruipend wel weer terug maar begrijpt, net als wij, dat het beter is om er even een periode tussen te laten. Ook nog even over Sandor gehad en daar is niet zo heel veel gebeurt behalve dan dat Sandor en Ype twee botsende ego's zijn en op zijn zachst gezegd elkaar niet echt pruimen.

pruimen?

Sandor en Ype houden van dezelfde pruimen!  8)
#3
Citaat van: DayDreamer op augustus 13, 2016, 00:34:18
Totaal geen nut om versterkingen te halen, gaat hem niet worden dit seizoen, uithuilen opnieuw beginnen.

V/d Vegt Out  :rodekaart
Ard Out  :rodekaart
Maas Out  :rodekaart

En de grootste pannenkoek mag blijven zitten?  8P

SMID out!!  l8l
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 11, 2016, 09:40:51
En iedereen hier elkaar maar napraten dat we zo dicht bij het realiseren van het stadion zijn.
Het hele business plan, is nog geen moment 100% sluitend geweest.

En maar zeggen dat het bij de gemeente ligt.  :_schater

Het huidig bestuur verschaft zich zo van werk.
Ze stellen het jaarlijks twee keer uit met een half jaar, en zijn weer voorzien van een half jaar werk.  :wall
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 03, 2016, 22:05:28
Dit is een willekeurige schets, en is niet de werkelijkheid.

Het plan wat er nu ligt is gebasseerd op het stadion van Mainz, en heeft hoge lichtmasten!  |:)
#6
er moet rap een supportersraad komen. Er zijn genoeg gasten met ervaring die eventueel zelfs een club zouden kunnen besturen.

Namen die in me opkomen hier van het forum.

M.
Reisbureu

Het hele zooitje moet weg die er nu zit!   l8l
#7
Nog beter dat het hele bestuur oprot!
#8
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
maart 29, 2016, 15:58:57
Nog veel te weinig! Licentie had allang ingetrokken moeten worden.
#9
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 29, 2016, 15:46:10
Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2016, 15:25:49
Wat een bull shit zeg.

_O_

Huidig stadion is prima voor een club die tussen plek 12 tm plek 24 speelt van Nederland.
Wat mij betrefd blijven we lekker op huidige plaats. Verliezen we de identiteit ook niet, wat Smid en De Graaf willen.

Die zien het liefst een koffieclub ala dkv.
#10
Seizoen 2016/2017:

Algemeen directeur: Vacant
Technische directeur: Vacant
Voorzitter RVC: Vacant
Veiligheidsmanager: Vacant

Bij degradatie schoon schip maken! Bestuur is ongeloofwaardig!
#11
Citaat van: 666 op februari 26, 2016, 12:32:23
Dat vind ik ook.. Schoon schip maken, HvdV als eerste en als 2e Ard de Graaf.

En als 3de Ype Smid.

Al deze lui weg!
#12
Las iets van 12de minuut applaus voor Henk de Jong.
En 13de minuut voor Van der Vegt.

Hopen dat het hele stadion uit zijn plaat gaat in de 13de minuut!  8)
#13
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
februari 04, 2016, 22:22:47
Citaat van: Vedetski op februari 04, 2016, 21:58:14
Lijkt mij een realisme voor een club van onze omvang met (helaas) een beperkte begroting. Daarnaast zal hij denk ik druk weg willen halen van de TS en de selectie om wonderen te verrichten.

Zal misschien ook de roep om een nieuw stadion willen benadrukken.

Dus ja, hij tempert optimisme. Dat doet hij bewust tegenover de sponsoren, vermoed ik zo (om ze nu geen gouden bergen te beloven etc).

Hij weet dat het stadion één grote farce is!

Die bus destijds betaald? Ik kan ook wel zeggen dat ik 1 miljoen aan stichting aap heb geschonken. Wie gaat het bewijzen?

Ik heb een heel naar onderbuik gevoel over het huidig bestuur.
#14
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 30, 2016, 23:04:59
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2016, 22:50:24
12e minuut klappen voor zoiets tijdens een derby is zwaaaaaaaar overdreven, hoe triest het ook is.

:thumbsup

#15
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 30, 2016, 19:59:58
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2016, 19:28:18
Als je het interview met Ard de Graaf luistert bij OF, dan wordt hem de vraag gesteld of het vuurwerk afgestoken mocht worden (of iets in die richting).
http://www.omropfryslan.nl/nijs/steward-cambuur-ferwune-troch-fjoerwurkbom-sfearaksje
vanaf 00:36-00:56 Daarin zegt hij: Nee, vuurwerk is niet de bedoeling, maar fakkels horen er bij.

Dan heb ik me vergist! Het is en blijft een belachelijke taal!