Belachelijk dat je nacompetitie moet spelen. Slechts 3 punten achter directe promotie ge?indigd. Dan te bedenken dat je 5 punten tegen TOP Oss laat liggen en al die onnodige thuisnederlagen aan het begin van het seizoen. Achteraf bekeken een gouden kans op promotie gemist dit jaar.